Har DU et favoritt plagg ?

Jeg har mange ulike plagg jeg er “glad” i , kjolen på det øverste bildet liker jeg veldig godt, både fordi jeg syntes den er fin og fordi min mormor har sydd ,og brukt den da hun var ung.

Men kjole er ikke mitt favorittplagg, det er derimot Cardigan jakker (har skrevet om det i tidligere innlegg også), syntes de er så anvendelige og behagelige å ha på og kan brukes til det meste. Jeg har vel egentlig i meste laget, men di kan jo brukes i år etter år. Jeans er jo også helt klart en favoritt for meg og sikkert for mange andre også..

(bilder fra tidligere innlegg)


Smykket i halsen har jeg fått av farmora mi..

#cardigan #kappahl #indiska #leopard #mote #fashion

#cubus #eurosko

24 kommentarer
    1. Jeg liker også Cardigan-jakker. OG tunikaer og strømpebukse/tights i kule farger, og litt røffe støvletter/skoletter/Dr Martens-aktig.. Det er MIN greie, på vinteren vel og merke 🙂 Fin kjole den lyseblå <3 klemmer <3

    2. Fin kjole – noe favorittplagg har jeg vel ikke, setter pris på alle plagg jeg har fra truser til skjorter via bukser. Men det er klart at man føler seg ekstra fin med noe som er nytt og jeg tenker mye farger og mønstre når jeg skaffer tøy.

    3. Så fin kjole. Typsik 60 talls <3 Fikk faktisk tak i en kjole som min mormor hadde på 60 tallet og mangler et par cm på slankingen min, så passer den perfekt 🙂
      Favorittklærne mine er blå cardigan, blåhvit stripete sweatshirt, og et hvitt skjørt som jeg har 🙂 MEn vet ikke helt hva jeg gjør når vintern setter i gang. Elsker også å gå i flipfloppers <3

    4. Jeg er også stor fan av cardigan, og har de i alle mulige og umulig fasonger. jeans også… Men favoritten er helt klart en skinnjakke jeg fikk spesialsydd til meg i Tyrkia i fjor 😀

    5. frodith: Ja behagelige klær er det beste 🙂 Jeg er også glad i Dr. Martens -aktige støvler..blir litt “tøff” liksom 🙂 Takk og klem til deg 🙂

    6. Helge: Tusen takk 🙂 Så bra du setter pris på alle klærne dine, fargen har mye å si for om en føler seg vel i det en har på 🙂 ..og gøy med litt mønster av og til..

    7. ninaoglivet: Takk, ja liker den type kjole godt, eller er jeg ikke noe “kjolemenneske”
      Da håper jeg du kan bruke den kjolen snart <3
      Den habitten hørtes fint ut, du får bytte ut skjørtet med ei ola bukse på vinteren...men flippfloppersa får du kanskje legge bort en periode <3 <3

    8. fruemmel: Ikke sant, det er “brukanes”plagg 🙂
      Ei fin skinn jakke er jo veldig kjekt å ha..spesialsydd..da sitter den nok fint 🙂

    9. Vakker! Elsker retroklær, men den kjolen der var rett og slett litt sånn klassisk og tidløs på en måte? Stilig! Skulle ønske jeg kledde kjoler så godt, men jeg har dessverre ikke sånne elegante dameben som deg. Passer best i joggebukser og treningsklær, jeg. Men jeg ELSKER kjoler!!! 🙂

    10. Mona: Det var koselig sagt :)..jeg er egentlig ikke “kjoletypen” men noen ganger må en jo, og da liker jeg slike enkle , klassiske…sikkert mange kjoletyper du er fin med også <3 <3

    11. Så masse fine klær du har og du kler jo ALT du liksom <3 Jeg har såklart favorittplagg og akkurat nå er det en prikkete kjole og dragedrakten min 😀 Ha ei riktig sååå god natt kjære deg <3 klæmmings 🙂

    12. ladyaugust: Takk snille du :)..prikkete kjole og dragedrakt…da blir du i allefall lagt merke til 😉
      God natta og klem til deg også<3

    13. Rålekker kjole, knalltøff til deg!!!
      ja vi vet du elsker cardigans…..eg derimot elsker lange jakker som skjuler min mikrorumpe og min lutefiskmage og gjemmer litt av holmekollpuppene hahahah 😀
      nattinatt <3

    14. ikkje sant vel, er nå bare slik at smak og figur ikkje alltid er det samme 😀 Eg liker også cardigans , men kler det ikkje så godt. dvs noen modeller kler eg jo. Uansett eg elsker jakker fordi eg fryser og fordi det skaper et antrekk og man kan leke med farger 🙂
      Du ble jo ikkje modell for ingenting -eg derimot hadde blitt modell for en lyspære HAHAHAHAHAHAHAH
      ha en super dag <3

    15. Fromfat2phat: Den kjolen betyr noe spesielt for meg..og har en ganske fin fasong til meg…ellers er jeg ikke noe”kjolemenneske” Cardigan er topp 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg