Fineste “kruseduller”

Nå er det et par uker siden jeg fikk tilsendt “krusedullene”jeg bestilte av ladyaugust, men nå har jeg endelig fått kjøpt rammer, og jeg syntes svarte passet veldig bra .

Driver å gjør i stand “kontoret” og der manglet det noe å ha på veggene, så disse herlige bildene med koselige sitat, er nydelig å ha på veggene i ett rom der en gjerne skal være litt kreativ…(kunne vært flotte i stua også, men der er veggene fulle fra før.)

Rommet er under “utbedring”så gardinene er til vask..

(Skal jo øve meg på å lenke til folk, men det får komme etterhvert, orker ikke å sitte så lenge ved pc`en av gangen)


Glad i dem allerede jeg….

Tenk at den kule jenta her har laget bilder jeg har på veggen min…#blogg #mjøndalen #kontormøbler  #bilder #norge

41 kommentarer

Siste innlegg