Se her da !

Har ikke jeg vært flink kanskje, endelig fått litt orden i smykkene min (legger ved bildet som jeg viste i ett tidligere innlegg). Vi kvitta oss med et gammelt skap med noen små skuffer i som passa fint å ha inne i klesskapet..så fikk jeg systematiser det litt bedere, halskjeder henger et annet sted .

Mann min sa jeg ikke burde legge ut bilder av hvor jeg har smykker , i tilfelle innbrudd..men jeg tror tyver har mer peiling på smykker en han har…her er det for det meste juggel…bare sånn til opplysning…


#smykker #blogg #gull #sølv #glitter #gullfunn

39 kommentarer
    1. Ha-ha, ja spørs om tyvene er så interessert i sånne ting. JEG synes det er finest, jeg bruker ikke så mye ekte greier akkurat, men jeg skal IKKE komme å raide smykkeavdelingen din 😀 Hi-hi.. Er deilig å få litt orden på sånt da 🙂 Du har vært veldig flink så klart <3 klemmer godklemmer på en søndag <3

    2. Her var det mye pene smykker. Arvegods eller skaffa alt selv? Tror det er tryggere og legge ut bilde av smykkene sine enn av kontonr. En ide ville vært og putta noen av smykkene, de du er mest redd for, i en bankboks. Ha en fin dag.

    3. frodith: Nei,her er det ikke mye å gjøre seg til kjeltring for..
      Jeg har noen få ekte smykker jeg er glad i ,men sånne billig ting,funker minst like bra .og stort sett har jeg bare på gifteringen….(og klær da..hehe..Ble litt mer oversiktlig nå ja…Klem<3

    4. Min matgale verden: Ja, nå er det bare alle de andre skapa…på kjøkkenet bl.a…Og takk , jeg er mer fornøyd nå enn før ryddinga…:):)

    5. Helge: Takk for det, har arvet et par ting og fått noen..
      Hehe,ja det er ikke lurt. Helt klart lurt å oppbevare det en er redd for på en sikker plass…men her er 90% bar jjuggel…Ha en fin dag videre 🙂

    6. Så fint det blei 🙂 Morro å rydde og se hva en virkelig har ..da finner en små skatter som ikke er brukt på lenge 🙂 Jeg er enig med deg at uekte er greit..da kan en bytte oftere ut og trenger ikke værra så redd for å miste eller ødelegge!! Og best av alt en kan ha såå mye mere da vettu :*

    7. kjersti: Takk. Ja man blir litt overrasket mens man holder på. Ja greit å ikke være redd for å bruke det en har, men har jo selvsagt noen ekte ting jeg er veldig glad i også.
      Ja det er mye billig å få kjøpt, så kjøper egentlig alt for mye….:)

    8. Godt å få orden i slikt. Eg tror mye av mine slike smykker vart pakka og gitt vekk på loppis. Bruker så lite smykker, uten om dei eg er mest glad i. Dei har eg kontroll på. Men lurt å få skikkelig orden, såein veit kva ein har. Nyt søndagen min venn. klem

    9. gretashobby: Det var på tide å få ordna litt der 🙂 Kunne helt klart kvitta meg med det meste, har de faste tinga jeg bruker .. men sånn til et antrekksbilde kan det jo være ok å ha noe liggende…:)
      Fortsatt fin dag og klem til deg <3

    10. Tyver faktisk , jaja mannen din er glad i deg da vet du og tror at alt du er eier og ahr er det ebste av det beste som tyvene vil ha. Nå ahr du mye lekkert da,men ikkje nett noe de kan få så veldig mye igjen for på det kriminelle markedet desverre eller heldvis?
      Eg elsker sånne ting som du har 🙂
      Dessuten skal tyvene ta med pcen og lese blogginnleggene for å finne ut hvor du bor? Eller bare finne IP adressen?
      Han bryr seg vet du 😀

    11. Det er sant det der , fikk samme beskjeden av min type , haha …..Men her tror jeg nok ikke tyvene tjener store greiene altså ikke misforstå er jo fint med er jo ikke edelstener og diamanter så ….og da får du nok ha det i fred =) Men så veldig mye mer ryddig ut nå ja , mer organisert . Deilig å ha det litt ryddig da i smykkene . Skulle nok tatt en opprydding selv . Å du hadde jo mye stæsj da masse armbånd b.l.a :)) Moro å ha litt å velge i :)) En fin søndag videre til deg <33

    12. Oj, bra jobba. Jeg ser til øyet blir stort og vått, det minner meg nemlig om at jeg burde gjort akkurat det samme O_o Jeg for min del har mye ræl jeg burde ha “sortert” (les: kastet på DYNGA) De av mine smykker som faktisk er ekte er de jeg alltid går meg hver eneste dag. (giftering, kjærestering og en ring jeg fikk av mamma da jeg lå på dødens rand på sykehuset. I tillegg har jeg alltid på meg et par enkle perleøredobber jeg fikk av min mann for mange år siden. Thats it. )
      Alt det andre jeg har er juggel. Men juggel er fint det også! (SHINY!) 😀

    13. Se der ja 🙂 Skikelig orden i sysaken for en vel si. Kjedelig å rydde, men akk så deilig når en får lagt ting i skuffer og hengt på knagger,og resultatet blir så bra som dette 🙂 Bijouteri er nok ikke tyver mest interessert i nei 🙂 God søndag til deg og dine. Klem 🙂

    14. cuskima:..ikke sant ..hehe<3..jeg har noen få ekte smykker jeg er glad i, mann min spør stadig om jeg ønsker meg noe, men jeg er nok litt spessiel der, jeg vill ikke ha ..
      Kjøper meg heller litt krimskrams av og til :)...Kommer det noen tyver innom her ,er det nok ikke pga smykkene 😉 🙂

    15. cathrinehenriksen: Edelstener og diamanter glimrer med sitt fravær her i huset, og jeg ønsker meg det ikke heller :)..litt spessiel der kanskje..
      Blir litt lettere å se hva jeg har nå …Ha en super kveld <3

    16. Mona: Takk, hehe, tok veeeldig lang tid fra jeg begynnte å tenke på det ,til det ble gjort, og kjenner jeg meg selv…er det snart rotete igjen..hehe..
      Jeg har også et par favoritt ting, og det er de jeg bruker…noen ting man har et spessielt forhold til ja…<3 <3

    17. MOONBEAMSCORNER: Nå blir det lettere å finne frem…så lenge det varer..
      Jeg får nok ha dette i fred ja, ikke så mye å gjøre seg til kjeltring for.
      Ha en fin søndag og klem fra meg <3

    18. Smykkener har jeg skikkelig plassert jeg med.
      Ringer og dobber har egne plasser på smyketreet fra Menu, og et smykkeskrin.
      Lange kjeder henger faktisk på to stk ringer, store ringer slik at det er enkelt å skille hvert enkelt kjede, og jeg har mange?.
      Greit med orden::)

    19. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Så bra 🙂 Lange kjeder har jeg ikke noe system på foreløpig..din måte hørtes smart ut, mine henger litt her og der på kleshengere blandt klærne, det får bli neste prosjekt..:) Litt lettere å finne frem nå…Fortsatt fin kveld 🙂

    20. Ja det er utrolig enkelt. De ringene har jeg faktisk kjøpt i Usa. De er egentlig til Patcwork, og de egner seg utolig godt. Det er en henger øverst festet i ringen, og så er det åpning med plastikk på endene og en kan tre de rett på.:) Da ser man, og kan plukke lett.:)

    21. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Vært inne å sett..veldig smart..<3
      Fikk sett mye annet fint på bloggen din underveis til innlegget, som jeg ikke hadde sett før også..:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg