Tenk at jeg var sååå heldig da…

I går svarte jeg riktig på en konkuranse hos en annen blogger ,(som jeg ofte leser og liker veldig  godt ) og var så heldig å bli trukket ut, og fikk SÅ fin omtale på hennes blogg, dette var uventet og veldig gøy..

Nå har jeg fremdeles ikke lært meg hvordan jeg linker til andre, så tar heller med et bilde av forsiden hennes.. og bloggnavnet er ..cathrinehenriksen.blogg.no…(vet det er ei lenke der jeg skriver innlegg,men det skjer ikke noe når jeg trykker på den, skal få hjelp så jeg lærer det..lover )

Bildene her ble så som så…var så gjenskinn i pc`n ……..Tusen takk Cathrine …


Verdt å lese…

    Det var koselig , fin omtale …                                                                                                 #blogg #styrke #omtale #mjøndalen #norge

 

 

 

40 kommentarer
    1. Gratulerer – har lest og kommentert den samme bloggen en stund nå. Den er en dyktig, fornuftig, sunn og kreativ ung dame som har denne bloggen.

    2. Helge: Takker så mye, var litt artig ja :)… jeg leser bloggen hennes stort sett hver dag , og liker den VELDIG godt..Fortsatt fin kveld til deg 🙂

    3. Så snill du er som takker meg på denne måten da :o) Viser jo bare at jeg hadde rett du er koselig snill og hyggelig , ikke bare litt men veldig =) Og så mye mer også kan jeg tenke meg :)) Takk for at du er som du er <33 Og det der med linking sleit jeg selv med en lang stund 😮 Men har funnet ut at det funker å trykke på den lenka også må du skrive inn riktig adresse da , hender jeg gjør feil noen ganger selv . Men får det som regel til nå :o) Nyt søndagen videre du , klem <33

    4. Om du bruker appen til blogg.no skal det akkurat ha blitt mulig å linke direkte. Via datamaskina kan du gå inn på hjelpefunksjonen og finne oppskrift der

    5. cathrinehenriksen: ..hehe.. bare hyggelig <3...Åååh...så pent sagt 🙂 ..eldste sønn min er her nå, han har vist meg hvordan jeg linker, men må nok øve meg noen ganger for å få det til..Klem<3

    6. SÅÅÅÅÅ gøy da, gratulerer 😀 veldig hyggelig av fineste pippi å linke til deg 🙂
      Du fortjente det syns eg, ha en strålende søndag
      <3<3

    7. Har sett omtalen fra Cathrine, og det stemmer på en prikk det hun skriver. Du er jo flott da 🙂 Og Cathrine er flott også 🙂 Vi er heldig med bloggvennene her inne 😀 Så kos med sånn omtale og linking, og nå har du lært linking du også 🙂 Det er kjekt å kunne, da kan man vise folk både hit og dit 🙂 Og det er artig 🙂 Håper du har hatt en flott søndag, jeg har vært på bursdag <3 klemmer <3

    8. frodith: Åå så koselig å høre, litt artig å vinne noe da :)..har blitt vist det med linking, men må nok øve litt til før det sitter 🙂 I dag har jeg bare vært hjemme, rydda litt på loftet 🙂 Klem<3
      Håper du koste deg på bursdag 🙂

    9. Du fortjener det syns eg. Du stikker deg likssom ikkje frem og brauter i vei,men bloggen din er veldig fin og reflekterer deg å en veldig flott og ekte måte <3
      Eg har truffet henne -heldige meg 😀 fine henne <3
      Håper vi kan få til et bloggtreff til om ikkje så veldig lenge til å kanskje samle noen av de fine intressante spennende hyggelige skjønne greie folkene eg har blitt kjent med her i Blogglandia 😀
      <3

    10. cuskima: Det var fine ord, så bra du syntes det ,hyggelig..
      Ja da kan jeg tenke meg dere hadde det koselig :)…..det hørtes spennende ut ja, mange positive folk her …Klem<3

    11. Har kost meg veldig 🙂 Du får linke veldig framover nå da, så du får øvd deg 😀 Hi-hi Jeg brukte litt tid før jeg skjønte jeg også, leste meg til det på hjelp- fra blogg.no. Og har lært å sette inn sånn link til you-tube-videoer. Leser og prøver ut.. Men EGNE videoer har jeg ikke klart ennå, eller å lage header… Den får bare være rar.. ;-D klemmer <3

    12. frodith:Så bra :)..ja, øvelse gjør mester…Syntes den headeren din er veldig fin jeg. Men gøy å bare kunne bytte å ordne slike ting uten å plundre. Klem<3

    13. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja ble helt overrasket jeg, at jeg skulle bli trukket ut..men gøy da.
      Det var pent sagt…Klem og fin dag videre <3

    14. Så koselig:D Hun virker så herlig, Cathrine:) Har hatt såvidt litt med henne å gjøre på den forrige bloggen min (eller, det er jo bloggen min fortsatt, men jeg har ikke oppdatert den på noen måneder pga det var noe rot med designet som fikk pcen til å fryse hele tiden) og hun er en rå jente med bein i nesen og jeg ser alltid at hun kommenterer så fint hos folk – slike folk er bare herlige:)

    15. Fromfat2phat: Ja hun har ofte en koselig kommentar..
      Får man trøbbel med pc’n er det ikke noe ok å blogge, for d blir det slitsomt…bra denne bloggen din funker da:)
      Ha en fin dag og klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg