Mathallen i Oslo

Har lenge hatt lyst til å besøke Mathallen i Oslo, da jeg har hørt mye positivt om stedet. Men det har blitt med tanken, helt til vi tidligere i sommer var inne å så på leiligheten til yngste sønn og mathallen bare lå noen minutter unna,da  fikk vi endelig til et besøk dit.

Hadde venta meg mye folk og styr, men det var rolig å deilig å gå der å titte, og det var jo alle mulige matvarer å få tak i der, vi handla ikke noe, syntes bare det var gøy å se..

også et lite kafè besøk selvfølgelig. og det er den beste kaffen jeg kan huske å ha smakt… Siden sønn bor så nære , kan det hende det blir en tur dit igjen, og da hadde det jo vært gøy å handle litt også….


Dette blir spennende…mye å se på…

Mathallen ligger fint til ved Akerselva….

Kafè besøk hører jo til en Oslotur…

Mange fine spisesteder…

Litt å velge i her…

Kaker og frukt…

Neste gang skal jeg kjøpe med litt ost tenker jeg…#mathallen #oslo #mat #akerselva #øltorget #blogg

29 kommentarer
    1. Mathallen i Oslo står på lista mi også over steder eg vil besøke. Får få det til neste sommer er planen. Frister enda mer etter din tur med flotte bilder. Nyt fredagskvelden

    2. mye lekkert de hadde der du. Her ble eg plutselig alene ,gubbexen reiste til Sverige for å bli tatovert-han *glemte* å si det da han sto på flyplassen 😛 hahaha

    3. gretashobby: Jeg ble positivt overrasket, også hadde jeg trodd det var så “masete” der, men det var det ikke 🙂 Håper du får det til da, så fint du likte bildene. Klem og fin kveld 🙂

    4. cuskima Ja trang ikke gå sulten derfra :)…..glemte å si ..såpass ja, den typen …
      Da får du ha en hyggelig kveld og klem fra meg <3

    5. ja nei vi vet alt om ham hahaha
      ja eg skal kose meg, helt fri og bare nyyyyyte at eg er alene og pakker og i mitt tempo, kun hundene å ta hensyn til :))
      nyt kvelden <3

    6. Har vært der 🙂 Helt supert, og så mye digg! Nesten glad for at jeg ikke bor for nære…. Ville ha vært en reell fare for at jeg kom til å kose meg ihjel 😉

    7. Har besøkt Mathallen 2 ganger, stort utvalg og mange deilige dufter der, tok med meg bl.a pølser i fra Valdres, vil nok ha Mathallen i bakhodet ved en senere anledning når jeg er i Oslo.

    8. Jeg har vært der også, sammen med Kjersti, mat-kjersti vet du ? Kjerstisandnes. Jeg måtte jo ta med henne dit. Med all den gode maten, og de spennende tingene. Vi koste oss vi 🙂 Men jeg har kun vært der en gang. Artig å gå rundt der å se, kjøpte knekkebrød og sjokolade jeg 😀 Klemmer <3

    9. frodith: Ja da var du der jo med rett person 🙂 Knekkebrød og sjokkolade..hehe..to ytterpunkter..
      Nå skal vi se på Idol…….Klem <3

    10. Brit Synnøve: Jeg ble positivt overrasket, men jeg handla jo ikke med noe, så det får jeg gjøre nestegang. Du burde prøve å få tatt en tur dit ..bare gå og titte er jo veldig behagelig da 🙂

    11. Man spiser jo litt med øynene også, og det gjorde jeg da jeg kikket på bildene dine. Ser veldig fint ut der. Får nok ønske meg en tur dit jeg også en gang i fremtiden 🙂
      Kos deg med fredagskvelden 🙂

    12. Eva: Helt klart, så bra du likte bildene :)…Ja skal du på Oslotur må du prøve å få med deg det..
      Nå skal vi se Idol, må ha med meg det…Stor klem <3

    13. Det er så utrolig koselig på slike steder, synes jeg:) Det Bergen har som er likt, er Kjøttbasaren, og det er så koselig å bare gå og titte på masse flotte varer, samt kunne sette seg ned for en god kopp kaffe og kanskje noe å bite i på en av kaféene i bygget:) Nå er det så lenge siden jeg har vært der at de har nok forandret litt – vet de har fått Starbucks der siden sist jeg besøkte, men de har nok fremdeles en del av det som skal være i en mathall. Kjenner jeg savner ned igjen dit, må ta meg turen snart!

    14. Vi har besøkt mathallen noen ganger og handlet med litt ost og kjøtt, men det aller koseligste er jo å sette seg på en kafe der og smake 🙂 Mathallen er rett og slett et spennende og hyggelig sted.
      Så heldig sønn som bor like ved 😀
      Ha en finfin lørdag!!

    15. Fromfat2phat: Kjøttbasaren har jeg ikke hørt om, men så har jeg bare vært en gang i Bergen også, og det er mange år siden :)..Ja koselig å rusle litt rundt på slike steder ..
      Fortsatt fin helg <3

    16. Fru Stussli: Så artig, skal prøve ut noen varer om det blir en tur dit igjen :)..men enig med deg, det hyggeligste er å sette seg ned med en kaffe. ..Super dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg