Klipp i Oslo

I dag har jeg vært å klippet og stripet håret mitt i en frisørsalong i Oslo, som jeg var i for første gang for ca tre år siden i forbindelse med en “kle deg ti år yngre”reportasje i Norsk ukeblad.

Frisøren jeg bruker heter Tonje, og hun får til håret mitt slik at det alltid er mye lettere å fikse når jeg har vært der, nå er det desverre sjelden jeg orker å dra helt dit for å klippe meg, har bare hatt to Oslo turer  tidligere i år, (før var vi i Oslo ca2-3 ganger i mnd) nå  en for å klippe meg hos Tonje og en for å se på leiligheten til sønn min også i dag da. Så nå er jeg veldig fornøyd, hun er så flink til å få til så naturlig farge også..ble en rask kaffe og noe søtt for å få litt energi til kjøreturen hjem…

Salongen heter forresten AASTA og ligger på Majorstua.

(skriver litt under bildene)

 


Veldig koselig salong, med kult interiør, til og med tapeten på do er kul…

Før jeg dro og etter jeg kom hjem, dere ser nok ikke så mye forskjell, for jeg liker det mest mulig naturlig, ikke så store forandringer…men jeg merker

SÅ forskjell i forhold til hos andre frisører jeg bruker…så det er verdt å bli litt sliten av turen dit..

Her fra N.u..2011..

Trang en skikkelig “søtbombe”før hjemtur…#oslo #frisør #aasta #espressohous #majorstuen

 

 

28 kommentarer
    1. Du ble kjempefin 🙂 Deilig å være hos frisør. Selv om du ble sliten av selve turen,så er det litt deilig det å sitte i stolen og bli puslet med også,ikke sant? Og det var jammen et fint sted 🙂 Så ut som hjemme hos noen liksom 🙂 Aldri sett denne salongen. Er det veldig dyrt der eller? Jeg prøver gjerne et nytt sted nemlig 🙂 Klemmer<3

    2. Det var nok koslig og se leiligheten til sønnen din også – grattis med ny sveis. Det var en koslig salong, fakta er at jeg var hos en frisør i Oslo for en god del år siden, men var i Oslo i en annen forbindelse da. Oslo er en storby så utvalget av spisesteder er stort, sist jeg spiste i Oslo var for snart 2 år siden, da var vi på Egon.

    3. Så flotte bilder fra salongen, og du ble jo kjempefin på håret :-). jeg ønsker meg en frisør som kan klippe meg kort, og bare ser: Sånn må du klippe deg, det kler ansiktet ditt perfekt :-). Søtbomba så deilig ut, og alle bildene av deg var så fiiiine <3
      Thi hi...kanskje du gjennom dette innlegget har skaffet to nye kunder til salongen, både Frodith og meg ;-).

    4. frodith: Takker så mye. Ikke sant, bli litt “dulla” med..:) Er kjempekoselig der og Tonje er så hyggelig å prate med også …Tror klipp koster 790,kr ,det er litt dyrere enn i Mjøndalen, men ikke så dyrt til å være Oslo tror jeg…de har en hjemmeside , står kanskje noe mer der… Klem og fortsatt fin kveld <3

    5. Så fin du ble 🙂 Er så deilig å komme ut fra frisøren og være super fornøyd. I morgen er det min tur å få stelt håret litt. Gleder meg :-)))

    6. Helge: Ja det var hyggelig, vil jo gjerne se hvordan de har det…Og tusen takk…:)
      I Oslo finner man det meste ja, håper på stigende form så jeg kan dra dit mye oftere igjen 🙂
      Men til “hverdags” er det greit å ha det litt roligere…:)

    7. passion4lifeandtravel: Liker stilen der veldig godt…og håret er jeg veldig fornøyd med, har “alltid” kort hår jeg, prøver jeg å spare litt blir jeg fort misfornøyd…Den “søtbomba” smakte veldig godt ved siden av kaffe 🙂 Ja det hadde jo vært artig da…Tonje har hatt mye slike bli ny for N.U, så hun er flink til å se hva folk kler ….Takk for hyggelig kommentar <3

    8. miastorp: Takk skal du ha, hyggelig å høre. Ja, det hender jeg er hos frisører jeg IKKE går til igjen også..hehe..:)
      Da får jeg håpe du blir fornøyd med håret ditt i morgen 🙂 🙂

    9. Du ble kjempefin på håret!!:) Jeg liker sånne hjemmekoselige frisørsalonger, man slapper av på en helt annen måte liksom .:-D Tapeten kunne jeg virkelig ha tenkt meg på doen her også..hihi 😀
      Ha en finfin kveld, flotte dame <3 Klem

    10. cuskima: Åå, så snillt av deg <3...Jeg har ikke så veldig tykkt hår akkurat, så det passer meg godt med en kort og sporty frisyre ...Klem<3

    11. rita johannessen: Tusen takk:) Jeg å trives i slike omgivelser, ikke så stivt liksom…
      Ikke sant den var kul..:)…Stor klem til deg <3

    12. egentlig nesten litt misunnelig fordi eg ville elsket kortere hår, men desverre ser eg veldig ufeminin ut :/ så her går det i lange lokker,eller vaffal langt ett eller annet hahaha;D
      har tenkt på hva eg skal gi deg i rebusgave og tror eg har funent noe veldig lurt 😀

    13. cuskima: Lange lokker høres jo VELDIG fint ut da…
      …hehe , nå er jeg veldig spent…ta ta ta dette er gøy da ha ha ha…rimte litt det 🙂

    14. hahaha rimte veldig 😛
      flinkesen:D
      var mer *lokker* før,nå er det mer mer sånn dett og fall og bøy 😛
      rart det der,men etter 6 mndr sykemelding forsvant køllene :/
      kan være ikkje det blir sent før etter flyttings, får se hva eg rekker denne uken 😀

    15. cuskima: Hehe.., ja stress eller om man ikke er i form, merkes på håret også 🙂
      Ikke styr med gave, trenger ikke premie var jo bare gøy å klare oppgaven da <3

    16. Såg det var høyere og så lenge du er forbøgd så er det viktigst. Eg klippet meg for noen dager siden eg også. Eg ahr ein tendens til å gå litt vel elnge mellom kvar gang. Og det er sjelden T kommenter det når eg har klippet meg. Men denne gangen så sa han så flott klipp. Kjempehleig med klippet denne gangen. Og den kommentaren har kommet flere ganger i etterkant. Så eg var nok ekstra fornøgd denne gangen. Veit kven eg skal bruke no.
      Så bra at du orket turen inn og fikk gjort litt anna også. Ein god dag med andre ord. klem

    17. Så utrolig flott du er på håret.
      Det er og blir et mareritt det der med hår.
      jeg kjenner aldri at jeg kommer på plass dessverre. Om det er kort eller langt er det noe som ikke stemmer.
      Deilig å bare legge håret i hendene til en som kan det, og som får deg til å se flott ut.:)
      Skjønner godt at det er verdt turen inn til Oslo ja.:)

    18. gretashobby: Ikke sant, nei mann min ser så si aldri at jeg har klippet meg .Så bra du var fornøyd denne gangen , og at han så det også..ikke verst det 🙂
      Ja hyggelig å ha en dag som er litt annerledes innimellom…Fortsatt fin dag til deg 🙂

    19. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Så hyggelig å høre, nå har ikke jeg en sånn super hårmanke…men å være fornæyd med klippen er uansett viktig for å føle seg litt fin :)…Ja litt luksus å ha et par timer i en bra frisersalong <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg