OPPDATERING AV FRUKTHAGEN

De som har fulgt med på bloggen har fått med seg noen ganger nå ,at vi måtte kutte epletreet veldig ned pga at vi måtte ha en minigraver forbi for å ordne plenen, så har lurt på om det ville bli noe frukt på det i år, forrige sommer bugnet det av flotte epler.

 Det kommer ikke så mange i år, men noen blir det heldigvis.

Pæretreet har bestandig vært litt skakt og rart, men det er alltid mange pærer på det, og det ser bra ut i år også.


Masse blader på treet men  lite epler i år….. noen av fjorårets epler….

Litt “deformert”pæretre…men mange pærer på det…… #frukt  #epler #pærer #blogg #frukttrær

 

8 kommentarer
    1. Frukt er deilig og viktig del av kosten. Epler, bananer og appelsiner spiser jeg endel av men ikke så mye pærer. Godt for alt man kan dyrke selv i sin egen hage.

    2. Deilig med frukt fra egen hage 😀 Jeg har lært noe nytt i år og det er at på plommetreet mitt kommer det plommer annenhvert år OG at det blir null pærer om man bare har et pæretre, så det må jeg gjøre noe med såklart 😀 Kos deg med epler og pærer her er det snopdagen :DDD Good lørdagsklæm <3

    3. Helge: :)..jeg tåler veldig lite frukt, men eplene i hagen her tåler jeg heldigvis:) Har fått mange forslag tidligere her på bloggen om hva jeg kan bruke pærene til…så kanskje jeg lager noe av dem i år…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg