EGO..2..

Da er det et nytt innlegg under kategorien Ego , som er litt småting om meg og mitt..

Jeg er den mellomste av tre søstre, den eldste er ca et og et halvt år eldere og den yngste er ca fire og et halvt år yngere enn meg, siden vi var så jevngamle hadde vi  jo alltid noen å leke/være sammen med på ferier o.l

Nå som voksene bor vi  ikke langt unna hverandre, så vi har fortsatt mye kontakt…ikke alle som er så heldige..


Tripp, trapp ,tresko…

Storesøster Vera først og jeg bak hjelper lillesøster Eli over…#veglifjell #mjøndalen #søstre #søsken #blogg

 

20 kommentarer
    1. Så koselige bilder – fulle av minner regner jeg med 🙂 Jeg er også så heldig å ha to søstre, og jeg kan ikke huske vi kjedet oss et øyeblikk da det var skoleferie 🙂

    2. Brit Synnøve: Takk,masse minner der ja..selv om det er lenge siden ,føles det på en måte som om det var akkurat også :)..Så hyggelig at du har to søstre du også da…Ha en fin kveld <3

    3. 8 år melleom min bror og meg og deretter følger min søster 5 år etter meg, så min lillebror til sist ca 10 år yngre enn meg. Vi 3 yngste holder mye sammen og han eldste har kommet tilbake på en måte 🙂
      Veldig hyggelig. Desverre bor de andre ikkje i Bergen,men vi er tett knyttet <3<3

    4. Så koselig 🙂 Jeg er alltid masse sammen med søsteren min også som du vet 🙂 Ikke SÅ mye med bror, han er 8 år eldre, og gutt. Blir litt anderledes… Kos at dere har godt samhold også. Jeg ser på søsteren min som en veldig god venninne også 🙂 klem <3

    5. frodith: :)Hyggelig å ha et godt forhold til søsken:)
      Jeg har jo to sønner og de har også et godt forhold <3
      Da får du kose deg med Polkabjørn i morgen 🙂

    6. Har 3 eldre søsken men ikke så ofte vi er sammen. Har vel mere kontakt med søstrene mine enn med bror min.

    7. Så kjekt da. Eg bor nok langt fra mine søsken. Treffer søstra mi ein del da, siden ho bor i Tønsberg. Broren min ser eg sjelden. Om sommeren når vi er lenge i Tønsberg, er han på hytta på sunnmøre. Han bor i Oslo. Nyt det å ha dei nært

    8. Helge: Da håper jeg dere har det fint de gangene dere treffes:)….vi “flyr ikke dørene ned “hos hverandre vi heller altså…Ha en fin dag 🙂

    9. Så koselige bilder, barndomsminner skal en ta godt vare på. Vi er seks søsken, men jeg har bare en søster. Og vi har god kontakt med hverandre hele gjengen, men søstre er noe for seg selv. Ingen ting er som å ha en søster. Ha en finfin dag! Klem Erna

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg