DA BLE JEG LITT STOLT

Da jeg for noen uker siden var på sommerfest med barnehagen  var det en tidligere kollega som sa at når hun var inne på bloggen min , var det akkurat som før da vi satt på pauserommet  og prata..

..måten du skriver på ….ER SÅ DEG…sa hun..

Det syntes jeg var veldig hyggelig å høre, for det er faktisk det jeg legger mest vekt på….å være meg selv i innlegga…

Jeg liker også  å lese blogger ,der jeg får inntrykk av at innlegga viser litt av personen bak…trenger ikke å være alt for personlig for det, men det må være “ekte”..

 

19 kommentarer
    1. Jeg er helt enig med deg 🙂 Jeg liker å bli litt kjent med personen bak bloggen, jeg har ikke mange lesere, men jeg har god kontakt med de leserne jeg har. Det er jo halve moroa: å bli kjent med folk 🙂 Og jeg synes din blogg er sånn at jeg får litt inntrykk av hvem du er, og også fordi du er flink å gi litt av deg selv når du er rundt og kommenterer <3 Ikke FOR privat, men personlig likevel. Og sånt liker vi 🙂 klem til deg <3

    2. Jeg skal i alle fall fortsette å følge deg, for jeg liker bloggen din jeg 🙂 Jeg liker best bloggere som deler av seg , ikke de som klipper og limer inn nyheter som vi alt har lest i VG eller sett på nyheter. God fredagskveld fine deg 🙂 Klem Månestråle 🙂

    3. frodith: Det som er en av de hyggelige tinga med blogging ja 🙂 Jeg føler også at jeg er blitt litt kjent med Frodith, selv om du som meg også beholder noen ting helt privat !..Klem<3

    4. MOONBEAMSCORNER: Så bra <3 Jeg liker din måte å skrive på veldig godt også 🙂
      Ja nyheter leser jeg i aviser eller ser på Tv /nett..men om noen har et personlig forhold til saken
      blir det anderledes... Klem tilbake <3

    5. Så koselig, det var nok artig å høre, og slikt som man setter pris på! For selv om flere av oss, som deg, kanskje ikke ønsker å være utleverende og alt for privat, så vil man jo være personlig. Og det synes jeg du klarer helt fint, jeg har jo lest masse av det du skriver, som viser det på en fin måte:-)

    6. Den Lykkelige Amateur: Syntes det var hyggelig, for det er ikke mange som nevner at de leser bloggen, så litt “skryt” er jo koselig ja 🙂 Og så koselig å få en slik tilbakemelding fra deg også.. Klem og god helg <3

    7. Eg likar òg godt å lese bloggen din. Litt skryt kvikkar opp og gjer at ein får lyst til å fortsetje å blogge. For personlege kan ein ikkje vera i ein blogg, det er eg einig i. Ha ein strålande dag.

    8. Oldemorbloggen: Det var hyggelig å høre, ja koselig at noen skryter litt, de fleste jeg prater med syntes blogging er noe tull,men de vil nok bare ikke innrømme at de leser det..hehe 🙂 Kjempefin dag til deg !

    9. Det er jo rart det med blogg for etterhvert blir man kjent med nye mennesker og da er det morro å lese hvordan de er og hva de driver med. Det er jo supert å få høre at måten man skriver på passer såå med den man er <3 Ekte er det viktigste tror jeg og så får man bestemme selv hvor langt man skal utbrodere ting og hva man ikke vil ha med <3 goood klæm og en fin kveld til deg 😀 klæm

    10. ladyaugust: Ja man føler man kjenner folk litt etterhvert….selv om man antageligvis bare vet en “liten brøkdel”….men man får ofte en anelse av personligheten bak bloggen…:)..Klem <3

    11. Så koselig melding, og jeg kjenner også litt sånn når jeg er innom hos deg. Kjenner deg jo ikke fra før, men har liksom hørt deg prate og blitt litt kjent med deg. Liker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg