DYRISK MOTE 50+

De som har lest bloggen min før ,har nok fått med seg at jeg er en som stort sett kler meg veldig enkelt og ujålete, som dere ser på bilder fra turer o.l (..kan” kline til” en sjelden gang..)

Men jeg har stor interesse av klær og mote …men mer som en type jobb/hobby(da jeg i ca 20år har hatt en del modelloppdrag og jobbet tett med stylister og fotografer, har jeg jo forhåpentligvis lært noe)….og på bloggen syntes jeg det er gøy å eksprimentere litt med det jeg har i skapet….

Her har jeg på “leopard” buksa som jeg også har brukt med annet tilbehør i tidligere innlegg,…på de nederste bildene har jeg på en “zebra”topp,(dette antrekket syntes jeg er litt for jålete på meg,

men det kan fungere utrolig fint på andre som har en litt annen type stil enn meg, så tar det med som litt inspirasjon )


Bukse #kappahl Topp #qedlondon(merke) Sko #hjemmehos Veske #dondonna


Bytt gjerne ut heler med flate sandaler #eurosko

Topp og bukse #lindex Sko #eurosko Veske har jeg hatt i så mange år at husker ikke hvor den er fra..#mjøndalen #sommer #blogg #norge #minmote

 

24 kommentarer

Siste innlegg