SUPERFINT PÅ FARRIS BAD

Som jeg skrev i gårsdagens innlegg har vi vært et døgn på Farris bad i Larvik, har jo hørt mye positivt om stedet og ble i vinter bedt med dit av jobben til mann min,

men da var formen så dårlig at det ikke ble noe av for vår del….men nå fikk vi det endelig til. Og det var en fin opplevelse, selv om jeg kanskje syntes hotellet ble litt for stort..

Nå var jo været så flott at det ble mest å være ute, men var en tur innom den flotte spa avdelingen også, og den sto til forventningene..

Skriver litt under bildene……ps! Legger ut noen bilder fra middagen senere i dag….


Hotellet ligger flott til, men man må bli litt kjent , før man “skjønner” omgivelsene…utsikt fra rommet……

Mange flotte plasser å sitte inne, men vi var bare innom for å ta noen bilder…….måtte jo være ute nå….

Stille og rolig i spa avdelingen….

Var kjempefin frokost….men begrensa bildene …mann min syntes jo det er koselig at jeg sitter å prater litt også..hehe..

Hutellet i bakgrunnen, med stranda der……..og litt lenger bort fant vi ei lita ,stille strand…perfekt for oss..

..Sånn skal sommeren være………strender og sol…..                                            Lurt å fryse ned drikke å ha med….
#farrisbad #larvik #sommer #sol #blogg

24 kommentarer
    1. Farris bad er helt nydelig. Vi er der fast en gang i året. I mai… Helt herlig!
      Vi elsker å gå turer i Larvik og bare nyyyyyyte 🙂
      Ha en finfin sommerdag!

    2. Tror du det er et sted å være om høsten også? Det er spa og sånt, ikke sant? Jeg vil veldig gjerne på noe spa-greier i høst. Men kanskje veldig dyrt? Jeg må vel sjekke litt selv. Det så helt herlig ut hvertfall. Fint du fikke en sånn tur 🙂 Og Larvik har jeg ikke vært mye, må nok dit en tur kjenner jeg 🙂 Ha en herlig dag, jeg skal i skogen 🙂

    3. Hei. Så bra at du fikk anledning til å dra no da, når formen er så mye bedre. Såg stort ut ja og på bildene så ser det ut som dere er der åleine. Men skjønner jo at du ikkje tar bilder med fremmede i bakgrunnen. Er jo ikkje lov å legge ut slike bilder. Prøver å vere veldig nøye på det eg også. Såg herlig ut. KAnskje eg kjem dit ein gong også. Litt luksus er deilig. Ha ein flott dag

    4. Fru Stussli: Enig , og når du har vært flere ganger er det jo enda bedere, for alt er enklere når man er litt kjent 🙂 Så blir forhåpentlig flere turer dit..
      Fin dag til deg også <3

    5. frodith: Tror helt sikkert det er flott der på høsten. Masse spa muligheter…vi tok ikke noen behandlinger, men det var så mye forskjellig vi kunne bruke alikevel…:)
      Det er et dyrt sted, syntes vi,betalte 1895 kr for ei natt med frokost..pluss at det kostet å parkere bilen, tror det er et sted der alt du skal unne deg koster myyyye ! Men av og til kan man jo unne seg litt luksus…Kos deg i skogen da <3

    6. gretashobby: Det er jeg glad for ja, faktisk den beste sommeren min på mange år ..:)
      ..hehe,var veldig stille der nå, men prøver å ikke få med folk også ja….men på kafeèr og sån hender det at jeg legger ut bilder der det er med folk..Unn deg en tur dit, veldig flott 🙂
      Fin dag til deg også <3

    7. Sonja: Så gøy, du kan jo ta en tur bort å titte litt rundt der da, blir jo litt dumt å overnatte når du bor så nære…kanskje..:)

    8. Det var stedet sitt det tenker jeg 🙂 Må med skam meddele at jeg ikke har vært der (men så bor jeg jo i nabobyen så kanskje ikke så rart) Det betyr jo at du har kjørt rett forbi meg..he he 🙂 Så ut som du storkoste deg, og jeg koste meg med bildene dine 🙂 Klem 🙂

    9. MOONBEAMSCORNER: Er ofte slik med ting som er i nærheten, alle andre er der bare..
      Da kunne vi jo ha tuta når vi kjørte forbi..hehe..koste meg jeg vet du..Takk og fortsatt fin dag til deg…:)

    10. Du verden så flott det var der – litt må man unne seg i livet. Vil sjekke Farrsis bad på nette. Fine bilder og de forteller jo endel.

    11. Helge: Så hyggelig, ja man må jo unne seg litt av og til, eneste vi syntes var litt negativt ,var at du som gjest på hotellet måtte betale for parkering…men det var utrolig fint å være der..:)

    12. Fromfat2phat: Koste oss veldig…og det var så fint å gå uti å bade,sandbunn og ikke for langrunnt…for det syntes jeg bare var fint når guttene var små…nå vil jeg helst dukke fortest mulig..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg