GÅTUR I NÆROMRÅDET

Jeg er så heldig at jeg har  fin natur bare noen meter fra døra…så her har jeg tatt noen bilder av noe av det  jeg ser på en halvtimes gåtur.

Før gikk jeg runda (gjerne lenger også )ca fem dager i uka, etter at jeg ble syk ,har målet vært å gå runda to dager i uka, noen ganger  får jeg det til

men ofte blir det flere uker mellom hver gang…og det er ikke forde jeg ikke “gidder”altså, jeg elsker nemlig å gå tur, når formen er bra..

Skriver litt under bildene..


Starter med å gå oppover gjennom skogen…så går jeg forbi et boligfelt, før…

..jeg kommer til skolen der begge guttane gikk, der er det også fotballbane for Vikåsen..

Så er det forbi en flott gård med stall hvor det er mange hester…men ikke så mange ute akkurat her på bildene..

   …så utsikt  over Mjøndalen…..og forbi ….

….åsendammen….og barnehagen der jeg har jobba i ca 25år…

Og så nedover mot boligfeltet…og puh…da var turen over for denne gang… #mjøndalen #norge #sommer #sol #blogg #åsenbarnehage #åsenskole

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg