TRIVES I MITT EGET SELSKAP

Jeg er en av de som trives godt i mitt eget selskap….sikkert forde jeg er så grei ..hehe..

Om jeg har en ok dag kan jeg godt kjøpe meg et blad å sitte alene på kafè , uten å syntes det er ubehagelig.

I Mjøndalen er det et par bakerier/kafèer , ikke av de mest urbane, men med masse deilige bakevarer.

Bildene her er fra Mjøndalen bakeri, der de har en fin uteplass om sommeren.

Kaffe,rundstykke og et blad, trenger ikke mer for å ha en fin dag, heldigvis…

#sommer #sol #bakerier #mjøndalen #mjøndalenbakeri #norge #hvetebakst #skolebrød #tara #motemagasiner

 

21 kommentarer
    1. Så koselig bilder 🙂 Og så bra du klarer å komme deg ut og nyte gode dager uavhengig om noen er med eller ikke 🙂 Mange som har noe å lære av deg der tror jeg 🙂 Ha en fortsatt strålende dag <3

    2. åååå det er så herlig når man kan sette pris på slike hverdagsskatter, for det er det de er, uten at det koster skjorta. Jeg elsker også å bare sitte og dingle sånn med beina alene omså og ei god bok eller et blad og noe å sette tenna i <3 Good nattaklæm 🙂

    3. Eg trives også godt i eget selskap. Men er ikkje glad i å sitte på kafe åleine. Da vil eg gjerne ha noen sammen med emg. Har aldri prøvd å sitte å lese blad på kafe da. Kanskje noe å tenke på. Når eg er heime, er eg mye åleine på dagtid. Eg og strikketøyet mitt. Det koser eg meg med. Ha ein fin dag. Så håper vi veret bedrer seg her øst i dag

    4. Så koselig sted. På dagtid har jeg ikke noe problem med å sitte alene, men jeg er ikke så glad i gå ut og spise middag alene. Har hatt flere jobber med mye reising, og det var det jeg likte minst med det, og endte ofte med å bestille noe til rommet eller spise bare en baguett eller noe til middag. Rart i grunnen.

    5. gretashobby: Ok med et blad eller avis, men klarer meg uten også jeg..hehe
      Hjemme er også bra, men da syntes jeg at det alltid er noe jeg burde gjort 😉
      Ikke aller værst vær her idag, men håper det blir mer stabilt….Fin dag til deg …

    6. outofoffice: Veldig hyggelig der…kan spise middag alene ute også jeg, men det er ikke så ofte det er aktuelt for meg 🙂 Ha en fin dag <3

    7. Ja, jeg tror du er veldig grei, Annebe! Koselig blogg har du også! Nei det er ikke “Kleint” å gå alene på kafe. Jeg går alene på mye, både kafe, kino, teater eller konserter. (Det er ikke så OFTE da, for da blir det dyrt!) Synes sjølsagt det er hyggelig med selskap i blant. Det er uansett deilig å ha et såpass avslappet forhold til “Alenehet”. Jeg synes synd på dem som sier at de ikke tør å gå noe sted hvis de ikke har følge!

    8. karidansen: ..hehe..takk og det samme til deg :))..ja merkelig at såpass mange ikke liker det:)….men som deg ,det kan være trivelig å møte noen også..og koselig på lørdagene med mannen…men det å bare sitte slik alene å la tankene vandre litt , er på en måte fin avspenning for meg :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg