LUNSJ PÅ KAMILLE MED YNGSTE SØNN

Hjalp yngste sønn med flytting i går, så nå bor han hos oss i to dager før han drar på ferie til Magaluff, og så ny leilighet.

Så i dag tok han og jeg en lunsj på Kamille cafe og blomster i Mjøndalen, kjempe koselig der og nydelig mat

Og det som er ekstra koselig er at vi bodde oppe i huset ,(der dere ser åpne vinduer) i to år da eldstemann var helt liten,før vi bygde hus.

Hyggelig når guttane har tid til å være med ut med mamman sin….


#kamille blomster&cafè #mjøndalen #norway #lunsj #blogg #sol #sommer #magaluff

24 kommentarer
    1. Ser ut som en koselig dag 🙂 Man setter pris på tid med barna når de blir større 🙂 Ha en fortsatt fin dag

    2. Der var det jammen koselig 😀 Nydelige bilder og en kjekk sønn har du 🙂 Jeg har vært på Magaluff, da jeg var 6 år men jeg husker det enda. Kelnerne der nappa meg hele tiden i håret for å sjekke om det var ekte haha og så hadde jeg en rosa kjole med hvite store prikker som mamma hadde sydd 🙂 Håper ferien hans blir fin og dagen din bli kjempebra <3

    3. ladyaugust: Takk ! Gøy at du har vært på Magaluff også,og husker det enda 🙂 Så på den videoen deres, tøft og du synger kjempefint…artig å se…gleder meg til du legger ut mer !
      Klem<3

    4. Tror jeg har sånn klisterhjerne da jeg var liten. Et rødt stort pennal med blyant med gangetabellen på og en hund med myk pels hadde jeg med hjem og dukker som danset såklart. Det var veldig fint der bare veldig forurensa strender. Alle de store hotellene der sendte kloakken rett ut i havet så det sto sånn ca 100 000 kondomer og duppet på havbunnen sammen med masse dopapir, hva jeg ikke fikk med meg hehe Morro at du likte videoen 😀 Blir morro når vi engang får vist frem noe nytt(vi har skrevet masse nye låter) men de skal jo øves inn og bandet skal opp på beina igjen etter utskifting av bassist. Ha en fiin dag <3 klæm 🙂

    5. ladyaugust: Husker også en del ting fra barndommen…:)
      Får håpe det ikke er så forurensa der lenger da…
      Mye som skal klaffe med et helt band…men blir nok bra tenker jeg…<3

    6. Det er små gullstykker å ta med seg <3 Vil tro det ikke er så forurensa nå, verden går fremover 😀 Ja det er mye som skal klaffe men tror vi er rimelig klare nå snart til å øve inn hele sullamitten 😀

    7. Skjønner godt du liker deg her! Og så har du jo tilknytning til plassen også da … Har også en koselig, liten kafe jeg elsker her i byen. Bakgård som det går an å sitte i når det blir litt mer vår og sommer, men har ikke noen personlig tilknytning til plassen bortsett fra at det var mora til ei i klassen til sønnen min som startet opp i sin tid. Nå er det ei annen hyggelig dame som har overtatt. Men det er minst like koselig.

    8. Marit: Ja man finner sine steder der en trives 🙂 Di fleste slike steder har man jo ikke noe “forhold” til… men ekstra hyggelig når man har det også :)) Ønsker deg en fin dag videre :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg