LANGS DRAMMENSELVA !

Da jeg hadde vært å spist lunsj  ,her om dagen, med sønn (dagens forrige innlegg), gikk jeg langs elva opp mot Ypsilon,der bilen var, måtte jo selvsagt ta noen bilder igjen.

Det jeg ikke så før jeg var ferdig, var at det satt mange inne på kantina til biblioteket å så ut, men pyttsan er det så farlig da, smilte jo

bare til mitt eget kamera..hehe

Var litt mye vind, men bustesveis er vel moderne det også, får jeg håpe…ellers får jeg være litt utrendy da..:)


 Bukse/t-skjorte #kappahl Dressjakke #vila Sko#converse…veske er en gave…


#sommer #sol #hvedagsliv #blogg #mote

 

18 kommentarer
    1. Flotte bilder og sporty til 1000 😀 Digger de klærne, kunne valgt de helt selv , om jeg hadde klart å kombinere dem bare 😉 Ha en nydelig dag flotte deg <3

    2. Kul stil 🙂 Sporty og flott! Synes at du kler kort hår! Ikke alle kvinner gjør det, men du er typete og feminin og da passer det perfekt 🙂

    3. Kjempefine bilder av deg, og kule bilder av deg med de kulene der 🙂 Den blanke fine 🙂 Sånne er fine å ta bilder ved 🙂 Du ser så frisk og fin ut i de klærne 🙂 klemmer <3

    4. Så utrolig koselig og deilig! Hehe, kjenner igjen følelsen… Har plutselig funnet ut at folk har sått og sett på når jeg har tatt bilder også 😛

    5. Du ser flott og pigg ut- og med en vakkert smil:-)
      Jeg liker bloggen din, fordi den viser “et vanlig/ekte menneske i fine klær”- ikke bare oppretusjerte og manipulerte bilder, slik det er i magasiner. Du er et eksempel på at det går an å være feiende flott- uten å blitt stylet i tiemsvis av proffe folk. Herlig!

    6. Heidi: Så hyggelig å høre….tenker jo litt på om folk syntes det er “jått”å legge ut antrekks bilder av seg selv, men syntes jo det er så gøy. Så takk for at du likte det .
      God helg !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg