POSITIVT ELLER NEGATIVT ?

Da jeg starta å blogge for noen uker siden,og første gang så meg på Blogg.no lista 40+ syntes jeg det var litt gøy.

I går var jeg forholdsvis langt opp på lista og det var jo også gøy.

Men nå tenker jeg det hadde jo vært gøy å være blandt de 50 beste,og sånn vil det vel fortsette om man har fokus på dette.

Vet jo at det kan handle om anntall innlegg,reklamering,masse kommentarer til andre også videre…(.og selvfølgelig er  det noen bloggere som er flinkere og fenger mer enn andre )

Og da begynner det jo å bli slitsomt…..regner med dette gjelder for flere enn meg.

Så skal prøve å holde fokus på blogginga,ikke på antall lesere…men noen få må man jo ha da…ellers er det liksom ingen vits i å holde på..hehe

 (…sikkert noen som ser navnet sitt på lista…)

 

 

11 kommentarer
    1. Så bra, stå på, og gratulerer ! Ja, det svinger litt på denne lista ser jeg, men tror det blir slitsomt hvis man skal legge for mye vekt på det. Men er jo kjempegøy at folk følger med da 🙂

    2. annsenze: Takk,mange ting man ikke har lyst til å fokusere på…men så må man liksom se etter alikevell…stadig langt opp du også ser jeg….

    3. Ja, det kan slite hver og en når det er det som står i fokus. Jeg synes du gjør det bra.
      Det er selvfølgelig målet for hver og en, men jeg prøver å skjerpe meg, ellers blir det for mye:)
      Det er noen som virkelig fanger lesere…hva som skal til er ikke så godt å vite:)
      Lykke til!

    4. Tror det er viktig å blogge om det man liker 🙂 For et par dager siden kjøpte jeg, bare for moro skyld bildeshout, og da doblet antall lesere seg. Tror jeg for første gang lå på 22. plass på 40 +. Men jeg har også gjort meg noen tanker rundt dette, de som har veldig mange lesere har enten vært utsatt for traumer, har alvorlig sykdom, eller er delvis offentlige personer…. Jeg tilhører ingen av gruppene, og det synes jeg er veldig bra. Har faktisk laget et blogginnlegg om akkurat dette som jeg ikke har postet ennå 🙂

    5. lulltove: …..enig….er man ganske “vanlig” blir det ikke den voldsomme responsen og det er jo like greit….blir spennende å se det innlegget ditt…

    6. Er jo kjekt å komme med på listen, men kjedelig med alle de som maser om å besøke bloggen deres. Jeg besøker blogger fordi jeg søker, og fordi jeg liker å lese det som fenger meg 🙂 Og hverdagsmennesker fenger meg blant mye annet 🙂
      Du har kjempefin blogg, og fortjener absolutt en plass på lista 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg