MOTEBLADER !

Jeg elsker å se på #moteserier i bladene, om de er for 20 eller 50 åringer spiller mindere rolle.

Det jeg legger mest merke til er hvordan bildene er ,fargene, lyset,bakgrunnen,hvordan modellen står og mange andre detaljer…

Jeg ser på en måte på bildene som mange ser på kunst,noen bilder tiltaler meg andre ikke.

Noen mener nok at slike blader er overfladiske,jeg tror det kommer ann på hvilken måte du ser i dem på…..hva du ser etter..

Denne interessen forklarer også litt hvorfor jeg har en del “kjendis”venner på Facebook(som noen har lurt på)

Noen har jeg selv jobbet med ,mens andre av dem lager flotte smykker,stilige klær, spennende moteserier,eller andre kreative ting som gir meg glede og inspirasjon.

(bildene jeg legger ved ble det litt dårlig kvalitet på ,mye finere i “virkeligheten”..)

.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg