PÅSKETRADISJONER !

For meg er det de helt enkle ,nære tingene som er viktigst med påske .

Noe av det jeg ikke kan være foruten:

Være med familien (det regner jeg med gjelder for de fleste andre også )

Se en film når guttene kommer på besøk

Ta med mat og kaffe å være ute (gjerne bål når det er lov )

Påskepynten som guttene har laget (selv om de er blitt 26 og 30 år )

Ronny sine kjempe gode skolebrød,(min mann )

Og selvfølgelig mange andre småting.

Den vinen kunne jeg godt klart meg uten….men syntes bildet gjorde seg i et påskeinnlegg ..hehe..!

 

2 kommentarer
    1. Så mange fine påskebilder, og vinen må jo være med:) høres ut som de t blir en fin påske, kos med familien, og god mat er jo viktig, også i påsken! God påske til deg og dine Anne, klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg