VÆR DEG SELV, DET KLER DEG BEST !

Her om dagen tok jeg en kaffe med ei god venninne ,jeg fortalte at jeg hadde startet med å blogge(hun er ikke på fb,så hadde ikke fått det med seg)

Jeg sa at jeg tenkte mye over at mange sikkert syntes det var tåpelig at jeg legger ut så mange bilder av meg selv.

Jeg lo selv så mye at jeg nesten ikke klarte å snakke ,da jeg fortalte at jeg hadde lagt ut bilder av “billig armbånda” mine og Anorakken min hengende på ei nedslitt dør og det som værre var…

Men jeg syntes jo det er så gøy også da,og alvor og fornuft er det mer enn nok av i livet mitt,så det er godt å gjøre noe “overfladisk” sa jeg.

Da fortalte hun om et bilde hun hadde hjemme med teksten VÆR DEG SELV, DET KLER DEG BEST !

Så nå skal jeg fortsette å legge ut det jeg har lyst til…og bytte enda oftere profilbilde på fb..

HA EN FIN DAG,UANSETT HVORDAN DU ER !

 

4 kommentarer
    1. Liker leopardbuksa, har en som ligner:) og den beste utgaven av oss selv, er nok den ekte! Så fortsett med det,og blogg videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg