TUR TIL SPIRALEN !

Før jeg ble syk ,(ME) var jeg veldig aktiv,ikke Birkebeinern,maraton og den type trening ,men “hverdags” aktiv…riding,treningssenter og gjerne flere tmers gå turer…savner det veldig…men jeg syntes jeg er flink til å gjøre det beste ut av det ,så er fortsatt “mye” ute….gjør det bare på en annen måte. f.eks kjører til et sted i nærheten og går ca 10-15 min å finner en koselig plass og har bål eller har med niste…er bra det også….en får leve livet slik det er og ikke tenke så mye på hvordan det kunne/burde vært…Bilder fra forrige helgs tur til #Spiralen i #Drammen,med familien og kjæresten til yngste sønn.

UT PÅ TUR ALDRI SUR !

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg