En tur oppom Tabor !

På formiddagen i dag kjørte jeg opp til Hagatjern som ligger lenger opp i åsen i Mjøndalen. Tenkte kanskje det var fint å ta bilder der med sol og snø. Men sola kom ikke helt frem bak åsen så lyset ble litt så som så…så får ta bilder der en annen dag.

Men så fikk jeg lyst til å kjøre en tur oppom Tabor som er et lite kapell ! Vi kjørte ofte forbi der da vi skulle på langrennstrening på MIF -hytta da jeg var barn og da gutta mine var barn..

Det var og jeg tror fortsatt det er gudstjenester der..

Husker også ved påsketider at vi satt ved kapellet og akte i bakken bak der..

Nå var det ganske mye trær bak der, og et strømgjerde så ake får jeg gjøre et annet sted..hehe..

Skriver litt under bildene..

 

Koselig innslag i skogkanten..

 

Tenk å sitte i veggen her når snøen begynner å smelte og det går mot vår..

 

Står å ser på det vakre motlyset mellom trærne…

 

Så kommer denne fine hesten …på andre siden av gjerdet da.. den lurte nok på om jeg hadde med noe spiselig tenker jeg..

 

 

 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg