Derfor bruker jeg ofte ..hehe..

Bruker en del ..hehe.. i innlegg (prøver å ikke overdrive da)..men syns det kan myke opp og gjøre ting litt mindre høytidelig. Men noen ganger skal det jo være litt “alvor “..og da er det best å ikke bruke det…

Tenkte over dette da jeg skrev det forrige innlegget og brukte det i denne setningen..Fikk ikke lagt ut bilde av lunsjen i går ..og det MÅ man jo av og til om man har blogg…så da gjør jeg det i dag…. hehe.. (der lærte jeg meg å lime inn tekst også gitt )

Nå tror jeg di fleste som leser min blogg og kommenterer skjønner at jeg ikke mener at man MÅ legge ut lunsjen/maten man spiser…

Men har sett kommentarer hos andre der det man skriver blir tatt helt bokstavelig ..og da kan det jo være greit å vise at man mener det litt “ironisk”..

Legger ved et bilde tatt tidligere i sommer.. litt for å vise dere som skriver hyggelige kommentarer på antrekksinnlegga mine at jeg IKKE kler ALT.. (..nå har jeg lyst til å skrive ..hehe.. men gjør det ikke.. )

#blogg #hehe

 

 

 

32 kommentarer
    1. Hihihi… liker at du bruker hehe, jeg… enig med deg at det blir uhøytidelig lissom! Ungane mine er så oppgitt over at jeg bruker ……. prikkprikkprikk….. de syns det er sååå teit, og jeg bruker det på snap og sms – og på bloggen! Klem <3

    2. Det blir jo litt for å vise tydelig at man tøyser. Jeg bruker sjelden he-he, hi-hi eller ha-ha, men til gjengjeld bruker jeg veldig mye “prikker”. Vi kan bli misforstått og mistolket uansett, og jeg tar noen ganger sjansen på det. Jeg misforstår til gagns sjøl noen ganger også, men når det gjelder deg er jeg sjelden i tvil sjøl om du ikke skriver he – he(for sikkerhets skyld!) Jeg oppfatter deg som en person som sjelden eller aldri har noen skjult agenda, og at tøyset ditt er veldig harmløst og snilt. Bare bittelitt smårampete i blant. Det frisker opp den snille stilen , så det er bare positivt synes jeg! <3

    3. karidansen: Sant..:) Ja tror vi som “kjenner “hverandre forstår meninga i innlegga til di andre..:)) Hyggelig å høre at du oppfatter meg slik.. du har jo også en bloggestil som er ganske “tydelig” og med en god snert enten det er humor eller alvor 🙂 ..hehe..litt ramp også ja <3

    4. Kjente meg igjen der gitt (…) jeg bruker det mye, og bruker jeg ikke det ja så smiler jeg =)) nettop som du sier for å myke opp. Jeg er i grunn lite bastant bokstavelig, føler ikke det passer egentlig – for alt har jo minst ett unntak. Men, jeg syns nå du kledde dette også jeg, lett, ledig og leder til nok et =)) fra meg ;-))

    5. Jernbanefrua..: Er nok ganske mange som tar med et ..hehe..hihi..ja :)) Liker det jeg..men ikke på hver setning da.. “hehe”.. Takk så grei du er <3

    6. Er noen smileyer hos meg. Og prikker er det nok av. Men prøver å skjerpe meg litt innimellom, noen synes det virker “forstyrrende” på lesningen har jeg blitt fortalt. Så jeg tenker litt mer på NÅR jeg bruker det nå 😀 Liker det hos deg, ikke noe overforbruk der 😀 klemmer <3

    7. ja jeg tror det meste er ironisk skrevet,har ikke tenkt annet jeg :=) og he he ,prikk prikk osv må vi som er 50+ få lov til å bruke hi hi .
      Hva er det du ikke kler da ? om du sikter til antrekket eller fargene på bilde så synes eg du kledde dette også jeg :=)

    8. Vi har alle hver vår stil, og det er jo bare kjekt 🙂 Det myker opp litt, og speiler personligheten, så bare fortsett med det du <3
      Og ja, du kan legge inn hvilket bilde du vil, men du kler alt likevel 😉 <3
      Gode torsdagsklemmer <3

    9. Det er da bare herlig! Bruker he-he ofte selv jeg, og det myker opp litt, som du sier. Hva er galt med annebes antrekk her da? Jeg ser bare en vakker skøyerdame i løse ledige fine sommerklær jeg, HE-HE-HE-HE! Nå ble det nok for meget av det gode, uansett ha en fortreffelig dag fine du! Klem <3

    10. Man har alle sin skrivestil og takk for det. 😀 Ironi og særlig sjølrioni er bare helt herlig.. elsker det. Men jeg bruker ikke He,he og de andre variantene, uten at jeg har tenkt over hvorfor. Men prikker og kommaer kommer rett som det er.. helt ta seg sjæl 😀

    11. Ja jeg også liker å bruke he he og sånn, med det blir det ganske tydelig at det er tøys eller ikke så høytidelig tenker jeg :)) God helg til deg og dine <3

    12. spisogspar: Ja er liksom usikker på om folk forstår humoren i det en skriver..så for at det ikke skal misforstås er det greit med ..hehe..hihi ..osv :)) Takk samme til deg og dine <3

    13. dedicat: Ja det liker jeg også.. Du er en mester på ironi og humor både i innlegg og kommentarer :)) Prikker er jeg “avhengig” av…

    14. fruensvilje.blogg .no: Godt du forstår ironien..di fleste gjør nok det..men så er jeg “redd”noen få misforstår helt.. :)) Klærne er greie..men syns jo jeg så litt”rar” ut…hehe..

    15. Jeg liker den uhøytidlige stilen din. Og he he, hihi, prikker eller hva folk bruker gjør det bare litt mer “muntlig” og ikke for alvorlig. Du tør å by på deg selv, og det liker jeg 🙂

    16. margarites: Takk så bra 🙂 Ja jeg bruker jo mye “meg selv” i innlegg..uten å fortelle for mye.. Liker godt din blogg også <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg