Mye spennende på vei fra Steinberg og hjem..

Steinberg er et lite sted som ligger mellom Mjøndalen og Hokksund . Da mannen skulle på trening i går kveld hadde jeg lyst til å ut å ta noen bilder..

Så jeg satt på med ham opp til begynnelsen av Steinberg, da er det 10-15 min å gå hjem ..men med kamera tok det jo bortimot en time..og meninga var jo å få vært litt ute , så det var bra..

Nå var det mest strå og noen blomster å ta bilde av der jeg gikk av..men underveis dukka det opp “spennende ting”å ta bilder av..

Skriver litt under bildene..

Mange slike blomster å se…og elva i bakgrunnen..

Og ved gangveien var det “drøssevis”av di her..

Plutselig dukka det opp mer Urbane motiver også..legger ut noen flere bilder av dette motivet i et eget innlegg..

Og jammen var det noen som “hadde seg” på taket også..

Men da di så meg lata di som ingen ting..hehe.. ikke reklame for overflateteknikk altså..

Nærma meg Mjøndalen og flere blomster ved elvebredden..

Og noen ute i elva..med svanefjær, er jo mye av det i området her..

Gamle Mjødær`s-brua i bakgrunnen..og da er jeg straks hjemme.. #steinberg #mjøndalen

12 kommentarer

Siste innlegg