Drammen er fin..også på en ganske grå lørdag..

Som dere som har lest bloggen min tidligere i dag har fått med dere har mannen og jeg vært å handlet og drukket kaffe i Drammen i dag..slik vi veldig ofte gjør på lørdager..

Drammen er jo liksom byen til oss som er fra Mjøndalen, og det har blitt en flott by, særlig langs elva ..som jeg har vist litt bilder fra tidligere.

Men her blir det noen fra Bragernes torg , og litt i gatene oppe ved Bragernes kirke bl.a.

Skriver litt under noen av bildene..

Koselig når folk benytter seg av skøyteisen på torget…

Vi tok en tur inn på Pigen og spiste og drakk kaffe…

Så gikk vi opp til Torget- vest å handlet ..

Og der var jo jeg i bladhylla, som jeg også viste i forrige innlegg..

På vei til bilen gikk vi forbi noen fine detaljer…

Jammen bra det blir måkt, for det er litt ufremkommelig om dagen…

Bragernes kirke….

Bra måkt på fortauet da…

Ikke helt sykkelsesongen, men med piggdekk går det vel bra…

Best å følge med ja…

Mange fine hus og bygg i “åssiden” her…

Snart fremme ved bilen… #drammen #vinter

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg