Dagens lunsj og noen nye blomster !

Skulle kjøpt litt nye blomster på tirsdag, men har ikke orka å ta turen ned i butikken før i dag. Så da ble det først en frokost/lunsj (første måltidet i dag )på Kamille i Mjøndalen..

Skal straks kjøre til en legetime så “stikker innom” å leser blogger senere i dag…

Koselig atmosfære, men ikke det beste lyset å ta bilder i …

Blomstene gikk jeg innom Rema å kjøpte, mulig de ikke står så lenge, men siden vi ikke trenger så mange blomster her i leiligheten er det jo bare å bytte dem ut litt oftere..

Hortensia er fint synes jeg, men da må man ikke glemme å vanne altså….

Roser litt henslengt i vasen passer fint til hverdags… #Mjøndalen #kamille #blomster #rema1000 #lunsj

28 kommentarer
    1. Nydelige blomster! Jeg må også ha inn litt blomster når jeg rydder ut jula. Det blir så tomt etterpå.
      Lykke til hos legen, Anne! Ha en fin dag. Klemmmmmmmm <3

    2. Ei_heks: Ja det ble litt tomt..hehe… men nå er det pent her igjen … I dag kjørte jeg noen men på mandag har jeg time..så takk for omtanken :)) Klem <3

    3. den frokosten såg deilig ut,ja koselig atmosfære også ,nydelige blomster.Jeg ble litt skuffet over juleblomstene mine i år,så vi får se om jeg prøver på noen nye,mulig jeg heler tar opp fra kjelleren noen graniumstiklinger og prøver å få dem i god vekst til våren :=)

    4. fruensvilje.blogg .no: Veldig trivelig der og god mat og kaffe :)) Jeg hadde et par julestjerner..og de var ikke særlig flotte sist i jula.. Moro å prøve seg litt frem med blomster..nå ble jeg litt usikker på Granium…får google å se hvordan de er..<3

    5. Du er så flink å pynte med blomster du..der er ikke jeg lengre….MEn er jo koselig..og gjør jo ikke noe om man må bytte ofte som du sier…for jeg er en kløpper i å glemme dem…hihihi Ha en god kveld!

    6. Toini: Bytter ut når de jeg har ikke er noe fine lenger..men med bare 2-3 blomster er det enkelt å bytte ut da.. :)) Fin kveld og klem til deg <3

    7. He he, nei, du sier noe der 😛 Jeg glemmer jo å vanne de få plantene jeg har 😛 Kastet hver eneste Orkidé nå når jeg flyttet- var så vidt de hadde blader igjen mange av de 😛 ha ha

    8. Nydelige blomster. Hortensia prøvde jeg meg på to ganger i høst, men de krever litt mer regelmessig vanning enn jeg klarte å gi dem… Man må liksom ikke reise bort i helger for da er plutselig løpet kjørt når det gjelder hortensia. Kanskje jeg skal kjøpe en hagehortensia til våren, for her i Bergen må det jo være supert for dem å få nok vann 🙂

    9. margarites: Takker :)) Jeg har bare en så når den ser litt “slukøret” ut får den litt vann med en gang.. :)) Ja de ute kan være flotte , selv om jeg ikke har hatt det noen gang.. ja det blir vel en våt sommer i Bergen…håper ikke det da :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg