Det nærmeste jeg/vi kommer Halloweenfeiring her i huset !

Jeg har ikke noe særlig forhold til Halloween så her i huset skjer det ikke noe annet enn at jeg kjøper litt godteri i tilfelle noen ringer på døra. Jeg har ikke noen argumenter for eller i mot.. det er bare ikke noe som faller seg naturlig for oss å feire..

Men siden yngste sønn har bursdag i Oktober og det falt seg slik at det ble litt “halloweenfarger” på bordet , tenkte jeg å tagge dette innlegget til en konkurranse på Blogg.no der en kan vinne bloggshoots..

Nå er jo dette er et innlegg om å IKKE feire Halloween så da spørs det vel om det blir noen premie på meg..

Men litt fargeinspirasjon er det forhåpentligvis allikevel !

Jeg syns ei slik kake smaker bedre enn meitemark og jord..hehe..

Klementiner må jo være like bra som gresskar..eller ?

Og ute i naturen er det pynta til feiring.. eller det er vel kanskje bare det at det er høst nå… #halloween2017mood

40 kommentarer
    1. Kjempe fint pyntet..og jeg er blitt så glad i oransje med tiden..Det er en varm og flott farge! Lykke til!

    2. For noen år siden kjøpte jeg inn litt snop med tanke på halloween. Men da kvelden kom hadde jeg spist opp alt sammen selv. Så jeg sendte hele hurven med småunger som ringte på den kvelden rundt i nabolaget. Etter det så har jeg ikke kjøpt noe ekstra til den kvelden. Ha en fin kveld.

    3. Nydelige farger og dekorering <3 Selv ELSKER jeg å feire Halloween..kan liksom ikke bli for mye skumle greier rundt meg på den dagen..men..i år vet jeg ikke hva det blir til, for jeg og søstera mi drar på langtur til Hedmark i midten av neste uke - og vet ikke om vi rekker å komme opp til den 31..i så fall blir det vel feiring i bilen, hehe =P Ha en nydeligvakker kveld videre <3

    4. Jeg pynter heller ikke noe særlig til Halloween, men jeg har noe småtteri jeg setter fram. Godteri kjøper jeg ikke, for det kommer ingen unger forbi her allikevel. Da ender jeg opp med å spise opp alt selv, og det har jeg jo ikke godt av vettu ;o))

    5. Herlig å pynte med høstfarger 🙂
      Det har jeg også gjort. Og Halloween feirer ikke jeg heller. Men har pyntet bittelitt fordet 😉 Og skal også kjøpe inn litt godis til håpefulle småspøkelser som kanskje ringer på døren 🙂 Mine egne er heldigvis så store nå, at de ikke er så giret på dette lenger 🙂
      Klem i kvelden <3

    6. Først, gratulerer med vel overstått bursdagsfeiring av sønnen! Du er litt “oransjedame” du. Se også de buksene du har på deg på profilbildet ditt. Det er lekkert da, virkelig! Ja, dette bordet er jo bare høst da, og går greit inn under halloween. Fargerik høst både inne og ute. Det var så innbydende her med den kaka og det hele, så jeg kunne gjerne ha tatt turen om du inviterte, he-he 😉 Krysser fingre for seier!
      Ha en fin ny uke!

    7. Jeg pynter døra en gang i blant for å glede ungene som går forbi. Og så har jeg godteri til dem.
      Feiret med noen venninner et par ganger for mange år siden, men har egentlig ikke noe forhold til det, så det ble ingen tradisjon ut av det.
      Synes bordet ditt så kjempekos ut. 🙂

    8. Det var i alle fall et veldig fint pyntet bord. De serviettene var lekre. Jeg har heller ikke noe forhold til Halloween. I alle fall feirer jeg det ikke. 🙂

    9. toveview: Takker <3 Den buksa var i et moteinnlegg i Ukeblad.. har lite oransje, men det er en frisk og fin farge.. :)) Ja jeg tenkte litt høst.. også ble det liksom litt Halloweenfarger samtidig..hehe.. Du er velkommen.. men må lage ny kake da..:) Klem <3

    10. Vera Lynn: Vi får ta det igjen til jul….Ikke sikker på det kommer noen her som vi har flytta i leilighet..men litt på lur må jeg ha.. Blir til at en “stapper” det i seg selv om ingen kommer ja..hehe… :))

    11. Helene: Takker så mye :)) Ja om man har lyst er det jo bare gøy det.. Feiring i bilen kan vel være bra det også..hehe.. Klem og fin morgendag til deg <3

    12. Jeg har nettopp kjøpt ei oransje bukse til høsten. Men den er litt nedtonet, slik som fargen skal være nå. Så har jeg ei fra før, men den er i knalloransje. ikke brukt den på ei stund. Passer best til vår / sommer den. Så har jeg flere topper, så ikke helt fjernt for meg heller med den fargen.

    13. Jeg feirer heller ikke dette. Men om noen ringer på, kan jeg jo åpna døra og ha motorsaga i gang…… :o)

    14. Så koselig. Her blir det ikke noe haloween, har aldri vært noen tilhenger av den feiringa. Men om en har små barn nå for tiden så MÅ en vel bare, fordi alle andre gjør det.

    15. Du har jo pyntet fint 🙂 Jeg må vel også få til noe, ettersom jeg har barn. Kostymer er i ordnet.. I fjor hadde vi Halloween fest med venner til barna. Vi hadde da kjøpt inn mye rart med lyder og annet. I år orker jeg ikke, men må ut med datteren som vanlig. Jeg kommer ikke til å kle meg ut. Jeg skal pynte salongbordet med litt oransje blomster og godterier. Halloween er gøy for barna, men ferment for meg. Julebukken er død!!!!!

    16. due: Takker :)) Ja med barn blir det annerledes.. da må man ordne litt :)) Litt oransje på bordet pynter fint opp :)) Ja julebukk er det lenge siden jeg har sett..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg