Noen bilder av meg fra blader !

Jeg hadde jo en del slike innlegg når jeg starta å blogge, men nå er det en stund siden. Så her kommer et lite utvalg bilder av meg som har vært i blader og der jeg har klær som passer litt nå til høsten ( noen av dere har nok sett en del av dem før også ).. Får se om jeg finner frem noen flere etter hvert !

Noen av bildene her er ca 20 år, noen er ca 5-6 år gamle..

Norsk Ukeblad er det bladet jeg hadde mest motejobber for,derfor er de fleste bildene derfra .. De siste åra har jeg jo ikke orka ta så mange oppdrag, men har vært med på litt reklame og noen “modelloppdrag” i KK…

Gjengivelse fra blader blir jo “så som så”..

Liker bildet med den kåpa selv om den er litt “utypisk” for min smak..

Bildet med den hvite poloen er fra første gang jeg ble tatt bilder av til et blad ( der var jeg 33 år og bildet var i Motesjournalen..som ikke finnes mer.. )

Dette kunne jeg gått i nå også tenker jeg…

Fint med farger , men selv går jeg mest i grått og blått og slikt som er litt “anonymt”..men kan trå til en sjelden gang…

#mote #modell

38 kommentarer

Siste innlegg