Drammen i September !

Jeg er jo veldig glad i Drammen, for det var dit vi dro på byturer da jeg var barn. Og da jeg ble ungdom var det stor stas å dra til Drammen å kjøpe nye klær.

Og som dere som “kjenner” meg vet er mannen og jeg glad i å ta en tur dit på handletur med kafèbesøk på lørdager.. også har yngste sønn leilighet i sentrum der også..

 Mye som er flott i Drammen , her er et lite utvalg bilder fra sentrum tatt i September ..

Skriver litt under bildene !

Toppen av fontena på Bragernes torg..

En av duene som ser ut til å ha fått nok å spise..

Torget med Bragernes kirke i bakgrunnen..

Mange flotte høstblomster å få kjøpt…

Litt av varene hos en torghandler, før var det mange slike grønnsaks/fruktboder..nå tror jeg det bare er en..

Noen artige detaljer…

Nå husker ikke jeg hva dette lille torget heter (Høytorget kanskje ?), ligger litt i overkant av sentrum…

Blomster som pynter opp…

Mye bygging som pågår rundt i byen…

Her ser vi over til togstasjonen.. Og Haukåsbakken i bakgrunnen…

Flotte fontener og skulpturer langs elva..

Ypsilonbroa langt der nede.. den er det mange som tar bilder av…

Spiser visst Makrell i tomat i Drammen også.. 

Høstfarger på parkeringshuset

Vakker og fargerik kunst finner man også på de “rareste” steder… #drammen #blogg 

 

 

34 kommentarer

Siste innlegg