Drammen i dag !

Wow ! Vært i Drammen.. ja det var jammen noe nytt..hehe… Bare tuller jeg, liker å ta en tur til Drammen og ta en kaffe og handle litt mat vi.. I dag ble det kaffe ute på La Boulangerie sammen med yngste sønn.

Litt kjølig når sola ble borte bak ei sky, men så fint å kunne sitte ute så lenge som mulig før det er skikkelig høst..

Vi er som regel tidlig ut , så det er nesten alltid stille der vi er… 

Under her ser dere noen av båtene som har stilt seg opp for å få bra plass til #elvefestivalen neste helg… Da drar nok vi et annet sted enn Drammen og tar lørdagskaffen ..hehe…

#blogg #drammen #sommer #laboulangerie 

28 kommentarer
    1. Koselig tradisjon det, å ta en liten tur inn i byen og kose seg litt 🙂 Dere er flinke synes jeg <3
      Selv har jeg vært ute med en venninne i dag. Vi ruslet rundt og handlet litt på et senter et stykke herfra. Det er ikke akkurat utevær her, for å si det sånn 😉
      Ønsker deg en herlig lørdagskveld <3 Klem <3

    2. Så både flott og godt ut 😉
      Dere virker å være litt lik oss. Vi er også alltid tidlig ute, og er det noe ekstra som skjer drar vi dit en annen gang 😉
      Godt vi er flere som er like “sosiale ” 🙂

    3. Eva: Ja det er hyggelig og er noe av det jeg prioriterer i løpet av uka :)) Koselig å finne på litt selv om været ikke er helt topp… 🙂 Takk og lørdagsklem til deg <3

    4. Neste helg smeller det i Drammen. Da er det Elvefestivalen og en solid opptur for alle spisesteder store som små. Båter i millionklassen er på plass for lenge siden og alle de frivillige vet hva som skal til. Jobba noen år som frivillig der selv men det er det slutt med. Skal ikke på Elvefestivalen i det hele tatt, blir for mye på en gang, mye folk og støy. Så er det all verdens salgsboder, konserter og div.. En bra greie for byen – men jeg skal ikke ditt.

    5. Helge: Ja da blir det nok et yrende liv.. får håpe det blir finvær selv om ikke vi skal dit :)) Fint å stille opp som frivillig, det må vel til for å gjennomføre slikt..
      Moro å se litt på forhånd, alle båtene og slikt… før var vi jo alltid en tur nedom når det var sånne ting i Drammen.. men blir for mye mas for meg også… God helg videre :))

    6. Koselig med en Drammenstur da 🙂 Og kafe og greier. Jeg har også vært på cafe i dag, på samme sted jeg pleier 😀 He-he Klemmer <3

    7. Så koselig tradisjon dere har 🙂 Bildene dine viser jo hvor fint det er i Drammen også da, selv om jeg skjønner at dere velger et annet sted for kaffekos under elvefestivalen 🙂 Og som du sier, nå gjelder det å nyte den siste sommervarmen før høsten setter ordentlig inn 🙂

    8. Mona: Sant, hyggelig med slike små koselige opplevelser :)) Fint i Drammen, særlige langs elva …Ja det er fortsatt litt sommer.. og i dag bada mannen igjen..angrer litt for at ikke jeg gjorde det også :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg