Knipset av “paparazzifotograf”…

Som jeg fortalte i forrige innlegg har ikke formen vært særlig god de siste dagene ! Men i går måtte jeg bare komme ut å få litt frisk luft , så da mannen dro på trening tok jeg sykkelen og kamera å tok litt bilder langs elva bak her vi bor , bildene kan du se HER..

Da mannen kom fra trening ringte han å lurte på hvor jeg var, da var jeg nede ved bensinstasjonen der jeg skulle snu å sykle tilbake..

Han sa at om jeg venta der kunne han sykle ned dit så kunne vi ta en is sammen ..

Så da gjorde vi det slik, siden jeg var litt svimmel måtte jeg ha litt å spise også.. så mannen passa sykkel og kamera mens jeg gikk inn å kjøpte, og nå har han jo lært seg hvordan han slår på kameraet .. så da jeg kom ut ble jeg knipsa ..og tatt på fersken mens jeg spiste pølse…

Det har jo vært sånn styggeste selfie utfordring på bloggen til Ei_heks , hvem som vant ser du HER..(står i kommentarene) Når du ser bildene av meg her i dette innlegget tror du kanskje det var meg som vant… men det viste seg at jeg ikke var stygg nok..hehe..

(Opplyser om at det var makrolinse, så mannen hadde ikke dreisen på å stille den skarpt..heldigvis ! Og husk at jeg hadde hatt på sykkelhjelm…)

Skriver litt under bildene..

Håper ingen ser meg nå .. 

Er bare sååå sulten..

Er vel ingen kjente i sikte…

Der oppdager jeg fotografen…

Isen var veldig god , kan anbefales… #blogg #sommer #is #pølse #ferie

40 kommentarer

Siste innlegg