Lørdagskos og litt om blogging !

Mange syns det er vanskelig å finne på hva de skal blogge om, for meg er det motsatt..blir mer hva skal jeg LA VÆR å blogge om…hehe.. Men jeg er jo ikke såååå opptatt av hva som gir lesere da…

Men sånn alvorlig snakka syns jeg at det har blitt vel mange innlegg fra meg i det siste, liker å ligge på 5-6 innlegg i uka. Men siden det har vært så stille “på bloggen” i ferien har det vært ok å bidra litt syns jeg..

Også liker jeg jo å ta bilder av det meste, og da er det greit å ha et sted å “ta vare på det “…sliter om bloggen blir sletta.

Så var det dagen så langt da..


Som mange av dere vet er det mannen som oftest står for kakespisinga på lørdager, ikke fordi han er mer usunn en meg..men fordi han er så “ekstremt” sunn ellers i uka.. Litt “lørdagsslapp”posering..og dagens jordbær…. #cc #bakerhansen #sommer #ferie #blogging 
 

26 kommentarer
    1. Synes innleggene dine med flotte bilder og alt er kos å få med seg. Slett ikke for mange. 🙂
      Jeg fant nettopp et innlegg på bloggen til nicolinemariessom jeg har tenkt å adoptere:
      LAG deg en fin dag. <3

    2. Antar det blir jordbær her iløpet av kvelden, har nylig kommet hjem fra en dagstur. Nå venter mat og TV Ha en fin kveld

    3. Synes det er veldig så trivelig med innleggene dine, jeg =D Og at du har en blogg med så vidt spekter, er jo helt ok så lenge du liker det selv. Jeg har jo bestemt meg for at min blogg skal være hovedsaklig friluftsliv-basert..og dermed “nekter” jeg meg selv å skrive for mye om andre ting..hvis ikke, kunne jeg sikkert hatt 10 innlegg om dagen, hehe =P

    4. Ja jeg har heller ikke problemer med å blogge..men sliter med overskriftene..hihih..og som deg, er jeg ikke opptatt av seertallet..Liker å få det ned, som en dagbok… Flotte bilder og ser ut som en koselig dag!

    5. Ja jeg synes alltid det er så koselig å besøke bloggen din og du har alltid så fine bilder 🙂 Vi har også kjøpt jordbær idag, det hører jo sommeren til :))Den kaken så utrolig fristende ut, hehe!!! Flotte bilder fra dagen <3

    6. Helene: Takker :)) Ja jeg bruker de små hverdagslige tinga… så nok å ta av da :)) ..hehe… fint med innlegg fra turene dine og litt annet småtteri :))

    7. Det er alltid like koselig å stikke innom bloggen din, som er variert… Å det er det som er så fint, for da vet man aldri hva man finner når man er innom :o)) Jeg er nok ikke like sunn som mannen din i løpet av uka, og jeg tror nesten jeg la på meg en halv kilo bare av å se på det kakestykket, hihi!!

    8. Der var kaken ja.Og den så godt ut. Men altså, ordet usunn trenger ikke være i nærheten av kake. For kake er kake, og kake er godt 🙂 Fine modeller de hadde i den butikken da, hehe. Ha en herlig søndag <3 klem

    9. Jeg sliter også litt for å finne kjekke og inspirerende ting å blogge om. Det skjer liksom så lite i livet mitt som kan være kjekt for andre å lese og følge med på. Og kake, jeg har sagt til mine barn at når jeg blir 80, da skal jeg spise alt det jeg har takket nei til tidligere. Da kommer det ikke til å bli mye sunn mat, gitt. Ha en fin søndag.

    10. ingridtunheimr: Jeg liker slike varierte innlegg som du har :)) ..hehe.. du får glede deg til den feiringa.. men ta et stykke i ny og ne frem til det også da… :)) Takk det samme <3

    11. Min matgale verden: Ja han syns den smakte bra :)) Sunt å være litt “usunn”noen ganger..hehe.. Kake måååå man ha <3 ..hehe... Klem og fin dag videre til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg