Blomster, “juksetaco” og rødvin…

Pynta litt på verandaen med litt markblomster i ei fin mugge jeg har fått av mamma !  Og i dag ble det taco her, lettvint og godt og siden det bare var mannen og meg tok vi det meste av grønnsakene i en bolle… skal jo uansett blandes..men er gutta her å spiser er det ok å fylle oppi det en har lyst på..så da blir det en skål til hver ting…

Noen av dere fikk sikkert med dere at mannen fikk hvitvin og Prosecco fra jobben i feriegave.. men det passer ikke til taco, så vi kjøpte en kartong rødvin siden det er ferie.. Fikk anbefalt denne som rund og god..og det syns jeg den var ..

Siden det er en stund mellom hver gang vi drikker vin passa jeg på å ta mange bilder av det glasset jeg drakk..hehe.. 


Håper ikke hele Mjøndalen så meg da…hehe..

Ca 400 kr for en kartong vin er greit…men 90 kr for nøttene det syns jeg var dyrt.. men har råd til det heldigvis…. ! #vin #sommer #ferie #taco #blomster
 

30 kommentarer

Siste innlegg