Ved elva i Mjøndalen !

Bildene her tok jeg for et par uker siden , har “glemt” dem litt ..men de er jo så fine at jeg bare måååå ha dem på bloggen ! Broa og elva ligger rett bak der leiligheten vår er .. så det er fine muligheter til å rusle rett i nabolaget her…


Her var det mye vann, litt bedre nå.. Og dette er den gamle broa hvor man fortsatt kan kjøre over , men det går akkurat at to biler passerer hverandre så jeg bruker stort sett den nye brua når jeg kjører bil…


Vakkert med ettermiddagssola..


En grønn” tust ” som har fått nok vann..

 


Jeg er ikke så god på fugleslaga … men det her er vel gjess tror jeg… fine i alle fall..


Litt av en flokk..


Søte små…


Her har de stilt seg opp i rekke..hehe..


Litt mer glitter …


Noen som ødelegger idyllen litt, men sikkert veldig gøy….


Avslutter med litt mer idyll… #natur #drammenselva #Mjøndalen #fugler #friluftsliv
 

20 kommentarer

Siste innlegg