En liten oppdatering ..og bæra som kom inn..

Jeg sleit noe skikkelig med å sove i natt, som nesten alle andre netter. På en av mine turer opp tok jeg en titt ut på himmelen på “kjøkkensiden” av leiligheten.. det var ved firetida i natt ..og da var himmelen vakker i pastellfarger..


Er jo moro å ta bilder av flott himmel, selv om jeg heller skulle ønske jeg sov godt…


Skulle “slenge over”  badegulvet, ble litt mye såpe kanskje..


Yngste sønn som har vært over en mnd på reisejobb i Sør Korea var innom i dag og hadde med deilig sjokolade.. jeg har smakt allerede..men bare litt..


Håper det er en god ide , når jeg ikke får fulgt med ut setter jeg jordbæra på innsiden av verandadøra… Legg merke til at vaskebøtta er funnet frem ..


Noen nevnte at store sinte øyne kanskje skremte fuglene.. ble nok litt vell snille de her….


Dro på litt mer svart så det ble litt Hitler-lukken.. men spørs om fuglene har hørt om ham…


Men når sola er fremme skal jeg sitte ute selv å passe på.. tror skjæra er mer redd for meg en for Hitler…hehe..


I dag kom Betlehemsjerna opp på bordet igjen, etter å ha stått under nå i flere regnværsdager.. og da kom humla på besøk også… #hage #humler #blogg #jordbær #sjokolade
 

20 kommentarer
    1. Ja de bære får godt stell..hihih..flyttes hit og dit…og nå passer Hitler på dem…hihih.. Flotte bilder!

    2. Hihi artig tegning 😀 Ja kanskje Hitler klarer å skremme de bort :))) Jordbærene blir ihvertfall godt passet på 😀 Men så frustrerende at du sover så lite om nettene, det høres slitsomt ut! <3

    3. Superfine bilder, kos deg med sjokolade du 🙂 den så deilig ut…..Klem herfra.
      Jordbæra blir bra sikkert,,,,,kjærlighet får dem i bøtter og spann…

    4. spisogspar: Haha.. :)) Ja nå blir de vokta med nebb og klør :)) Ja jeg har ikke sovet skikkelig godt på mange år jeg.. men ikke alle netter er like ille heldigvis .. <3<3

    5. Håper ikke noen vil komme og stjele mine bær. Nå er det ikke kommet bær enda, men det kommer til å bli noen. Jeg tror faktisk jeg skal innvestere i et lite nett. Jeg skal jo uansett kjøpe nett til ripsbusken 🙂
      Men ja, Hitler burde jo kunne gjøre jobben, synes jeg 😉
      Og vaskebøtta, den har jeg ikke orket å tenke på denne helgen. Fant ut at jeg skulle bruke energien på litt kjekkere ting denne helgen.
      Og det med søvnen….ja, den kjenner jeg svært godt til. Huff 🙁
      Men du er flink du….til å lage dagene dine fine, selv om du har sovet lite. Kanskje det hjelper å se en vakker nattehimmel 😉
      Klemmer i kvelden <3

    6. Godt når det blir litt “friminutt” fra regnvær så humla kan komme frem…
      Rart med de skjorene og bærene, men de er facinerende synes jeg. Men skal det bli bær må du tydeligvis passe på ja, og tror neppe de er redd for noen ting annet enn mennesker.
      Helt nydelig natthimmel, men håper søvnen bedrer seg, for det er så viktig. Jeg fungerer svært dårlig med for lite søvn.

    7. maiken: Ja trang litt sol noen og enhver nå :)) Ja det er utrolig hva de finner på for å få tak i bær..og de handler jo på innstingt ..ikke for å ødelegge ..så får bære over med dem…:))
      Jeg har sovet dårlig i årevis.. så får jeg tre timer sammenhengende og en time på morrakvisten tenker jeg at det er en god natts søvn… :))

    8. Eva: Nei vi vil jo helst ha dem i fred :)) Burde kjøpe nett jeg også.. men kan sette dem inn også når jeg ikke er på verandaen.. så får se hva jeg gjør :)) ..haha.. han burde skremme de fleste..
      Jeg har ikke gjort stort i helga så gikk greit å vaske badegulvet… mannen har støvsugd resten av huset <3<3 Koser oss jo med små ting.. om det så bare er å sitte på verandaen :)) Vakker himmel kan man alltid sette pris på ... Klem snille, fine du <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg