Så var det de hvite sin tur..

Eller DEN  hvite for dette er samme hvitveisen (tror jeg ) fra litt ulike vinkler ! Beklager til de som ikke er så glad i blomsterbilder… jeg elsker det og bare mååå ha dem på bloggen min når jeg har tatt bilder. Liker å se andres bilder fra naturen også !

Det hender  at jeg viser gutta mine blomsterbildene jeg har tatt og jo de syns at de er fine.. men gir også uttrykk for at de ikke synes bilder av blomster er såååå spennende..hehe…

 Vil i samme slengen gratulere så mye til Frodith som har bursdag i dag… verden beste bloggvenn og venn !


Denne sto i så fint lys selv om det var på en gråværsdag….


De grønne stilkene her vet jeg ikke hva heter, men husker vi som barn hørte at vi ikke måtte ta på dem for da kunne vi få vorter..hm ..


Titter frem…


Strekker seg mot lyset…


Lyser opp i naturen…


Blant alt det grønne…  #foto #hvitveis
 

 

18 kommentarer
    1. Blomster er fine å se på, men for en som bare får ugress og mose til å gro blir det å nyte fruens blomsterbed. Jeg planta et plommetre, det “daua”. Så prøvde jeg meg med en syrin. Etter ti år har den ennå ikke kommet med mer enn 5 blomsterklaser på en sommer. Nei, jeg erkjenner at jeg er slått på den fronten.

    2. Så klart må man vise blomsterbilder når vi endelig HAR blomster!! Syns det er vakkert jeg..men så er jeg jo glad i naturbilder! Hvitveisen er ikke lett å få fine bilder av..da den er så hvit..men du har klart det du! Flotte bilder!

    3. Kjempefine bilder av en sart liten blomst 🙂 Hvis jeg hadde vært en blomst så var det ikke den 🙂 Tusen takk for gratulasjoner og gode ord <3 Nå skal jeg snart på ryggmassasje 🙂 Deilig 🙂 Klemmer <3

    4. Nydelige blomster, bare pøs på med fine blomsterbilder! 😀 Trodde hvitveisen var på vei til å fallere jeg, skulle plukke noen før 17.mai, men alle jeg fant hang med hode. Jaja, da får jeg heller kose meg med bilder av de ^^
      Håper du hadde en fin dag i går, uansett hvordan du brukte den <3

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Ikke sant, jo mer blomster og flere bilder jo bedre er det ..hehe.. Det er sant ikke så mange nyanser i den… Takk for at du likte bildene <3

    6. frodith: Takk, ja den er litt “forsiktig og sart ” :)) Hehe..du har vel sagt en gang hvilken blomst du ville vært..men husker ikke nå… :)) Hyggelig det ..selv om ikke bursdagsinnlegg er “min greie” syns jeg du fortjener alle gratulasjoner du kan få <3 Det blir nok deilig ja..kos deg :)) Klem til bursdagsbarnet <3

    7. Tattavkvinnene: Takk så hyggelig :)) De er vel på slutten nå..men inne i skogen var det en del igjen :)) Koste oss hjemme i går <3

    8. blomsterbilder er vakre,jeg liker disse reine fine hvitveisene )) stråa er ikke lette å navnsette uten å få et bilde av hele planten )) men fine er dei da

    9. fruensvilje: Takk så fint du likte dem :)) Får se om jeg får tatt bilde av hel de grønne “stråa” en annen gang.. ble fine på bilder syns jeg :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg