Gratulerer til mannen… Og endelig fant jeg Hvitveis !

Som noen av dere sikkert fikk med dere , feira vi mannens bursdag her med gutta på lørdag ! Men i dag er dagen så da måtte jeg jo gratulere her på bloggen også…. Om ti år er han seksogseksti så da kan han gjøre som han vil…men enn så lenge må han gjøre det jeg sier….hehe…

I dag feira vi dagen med kake og kaffe på bakeri i Drammen, satt ute i sola til og med !

Når man har vært gift i så mange år som oss, og har felles økonomi er ikke pakkene så viktig… så jeg kjøpte rett og slett en pose kaffe…og det ble han VELDIG glad for…ikke så kravstore noen av oss !


Bare noen “ymse” bilder fra årets feiring og litt annet …

Fikk tatt noen hvitveisbilder i dag, ett av dem kommer her, flere får jeg vise senere, men tok ikke så mange …


#bursdag #hvitveis
 

18 kommentarer
    1. Koselig feiring! Tror ikke du er den verste “slavedriver’n”, så han kommer nok ikke til å lide seg gjennom de neste ti åra fram til han “Bestemmer sjæl”! Ja, helt enig i at det ikke trenger å være så voldsomme gavegreier. Det er nok med en liten oppmerksomhet (og kanskje et kort med noen gode ord) for den som setter pris på det! <3

    2. Gratulere til mannen! Ja vi her heller ikke de store gavene til hverandre..har også felles økonomi..Men mannen er fæl til å overaske meg med noe jeg ikke selv tar meg råd til..som feks kamera og mobil..men sånne ting kjøper jo han seg selv når han vil..så jeg klarer liksom ikke å finne på noe sånt til han.. men vi kjøper jo det vi trenger alle mann for tiden..så blir ikke det samme..Så blir ofte et blad eller annet morsomt..Flotte bilder da… og kos dere!

    3. karidansen: Takk :)) J vi liker å gjøre det litt enkelt som regel..og han har det ganske bra med meg ja..hehe.. 🙂 Enig i det <3

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Takker :)) Ja vi kjøper også det vi vil ha selv, har hendt mannen og gutta har funnet på noe di vet jeg ønsker meg og kjøpte det.. hyggelig det også :)) Takk blir brødskiver og te i kveld <3

    5. Gratulerer til mannen! Kjørte dere sykkel inn til Drammen? Det er deilig når det er sol. Vi har en våt påske sålangt, men klarer å kose oss likevel 🙂

    6. margarites: Tusen takk :)) Ikke i dag, skulle handle mat..men kjørte en tur dit med motorsykkelen forrige helg :)) Håper sola kommer hos dere også <3

    7. Fine familien 🙂 Gratulerer til mannen 🙂 Ja, han får gjøre som du vil en stund til 🙂 he-he… Kos dere med onsdagen. I morgen er jeg på miniferie i det gule huset, med søsters. Skal besøke mamma på sykehjemmet og så ligge over i huset 🙂 God klem <3

    8. frodith: Takk så hyggelig :)) ..hehe.. Da får dere ha det hyggelig , både i huset og på besøk hos mammaen deres 🙂 Påskeklem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg