Oppskrift på den “gule kaka”…

Kaka som vi hadde på bordet i forrige innlegg, heter Suksessterte og er nok kjent av mange. Vi kaller den bare den gule kaka…da skjønner alle i familien hvem kake  vi mener…

Har lagt ut oppskrift tidligere så den kan du se i linken HER.. Lett å lage , og veldig god !

Kos dere med dagen videre, med eller uten kake …


Smaker bra hele året, men passer ekstra godt nå i påsketider…


Kaffe må jeg ha til kaker, og litt Solo passer godt i fargen til denne..hehe…  #baking #suksessterte
 

16 kommentarer
    1. Heisan.-) Nå fikk jeg veldig lyst på et kakestykke også og denne kaken er bare så god så god og nå ga du meg et godt tips for og bake denne til påsken.-) En fortsatt fin søndag og kos deg masse.-))

    2. Elsker den kaka jeg også..jeg kaller det smørkaka..men er jo eggekrem det som er på vel..hihih..Men en variant jeg fikk engang..smakte veldig smør..så da ble det navnet..påskekake dette ja!

    3. Gul kake er godt ja. Nam! Mamma brukte ofte å bake denne til bursdager og ellers. Jeg har bakt den bare en gang før. Med denne oppdekningen som på bildet her blir det påske ja. kos deg i påska. Jeg har også tatt påskefri, helt herlig.

    4. A February Girl: Kremen er aller best ja..hehe.. :)) Takk det samme !.. så du skrev om musikk..jeg liker veldig godt norsk musikk jeg..og videoen du hadde lagt ut var bra :)))

    5. Ja, var litt tom for idéer på formiddagen i dag, og da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne dele litt musikk – alltid fint å kunne dele litt av det man liker selv 🙂 Så gøy at du likte den 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg