1. April !

Ikke har jeg blitt lurt ! Og ikke blir det noe lureri fra meg i dag….Men siden det er “påskemånenden” ville jeg bare vise dere de fine gule blomstene jeg har nå ! Ildtoppen som står på salongbordet fikk jeg/vi av søster og svoger rett etter vi flytta inn i leiligheten her.

Pynter fint opp…


Koselig med den søte kyllingen oppi syns jeg……
 

Og Påskeliljene på verandaen kjøpte jeg her om dagen og planta i ei gammel krukke jeg har…


I full blomst..må kanskje kjøpe nye til påske for jeg vet ikke hvor lenge de blomstrer…noen som  vet ? #gulterkult
 

 

 

38 kommentarer
    1. Så koselig! ja påskeliljene holder seg bedre, eller bruker mer tid på springe ut om de får lite vann har jeg hørt..men de koster jo ikke mye..så greit å pynte opp litt nå også da.. Ha en god kveld og kos deg med helgen!

    2. Så fine påskebilder. Jeg er på jakt etter nydelige påskekopper og da tenker jeg ikke på gule krus der det står god påske eller noe sånt men litt penere kopper men jeg har ikke funnet det ennå. Det lages jo så mye fint til jul. Juleservise og glass og sånt. Til påske da? Duker, lys og servietter og annen pynt er det jo å få kjøpt.

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk for tips ! Nei di selges billig så kan bytte maaaange ganger..hehe.. Takk og det samme til deg <3

    4. tepausen.blogg.no: Takker :)) Ja du har jo så mye fine kopper til alle anledninger..finner nok noen til påske også, men kanskje ikke i år… :))

    5. Ååå, så påskekoselig det er hos deg <3
      Jeg må nok bytte jakken min til en str. mindre.:-) Kjedelig å bomme sånn på str. gitt 🙂
      Ønsker deg en koselig og hyggelig lørdagskveld<3 Klem <3

    6. Rriittaa: Tuuuuusen takk :)) Ja det hender man ikke ser det helt i butikken, men er som regel greit å få byttet …. Takk snille du 🙂 Klem <3

    7. Hei Annebe. Håper dere trives og finner dere til rette i leiligheten. Det står i alle fall ikke på pyntingen. Man blir glad av å se på de gule fine påskeliljene. Og under her viser du oss flott antrekk. Jeg skulle gitt mye for å få litt av det fotogene anlegget ditt. Du er alltid så flott på bildene dine. God helg. Beste hilsen Ingrid som heller ikke er blitt lurt, eller lurt noen i dag.

    8. Ingrid: Tror det blir bra å bo her ja ..litt som gjenstår for å få det litt personlig…men det kommer :)) Takker så mye, syns du ser ut til å være veldig fotogen jeg :)) Men takker så mye :)) Ikke blitt lurt jeg heller..og nå skal jeg legge meg snart, så da gikk det bra denne 1. April også..hehe..

    9. For en koselig liten kylling som satt i blomsten, jeg likte at den var lysegrønn og ikke gul. Alt må jo ikke være gult til påske. Den pynter liksom opp litt ekstra. Jeg har også påskeliljer i en krukke – eller en trillebår utenfor døren. Tenker de står nesten til jeg bytter dem ut med sommerblomster 🙂

    10. Fin pynt det der. Narredagen 1 april er mest for barna tror jeg. Avisene var nok på mere hugget før. Det ble en rolig lørdag for min del, besøkte mine foreldre tidlig ettermiddag. De hadde besøk av slekt fra Sørlandet. De dro ca kl 6 så da dro jeg hjem og hadde en rolig aften. De går mot lysere tider og da kan litt av hvert skje, mere liv. Ha en fin dag.

    11. Gult er en farge man blir glad og i godt humør av. Jeg har ikke handlet inn noen gule planter enda, men tar meg nok en tur innom hagesenteret til uken. Jeg ble ikke lurt i går, og jeg lurte heller ingen andre… Sistnevnte pleier jeg å gjøre, og jeg er god til det…, hihihi!!

    12. Helge: Takk for det :)) Ja det var noe annet før syns jeg, men er nok fortsatt barn som syns det er gøy :)) Hørtes veldig koselig ut det , da ble det vel noen godt til kaffen også tenker jeg :)) Fin tid mot sommeren ja :)) Ønsker deg ei fin kommende uke :))

    13. margarites: Takk, ja den er søt og lysegrønn og fin :)) Kan godt være litt variasjon i fargene…bare det er litt “vårlig” :)) Koselig med blomster i “krukker og kar” <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg