Penklær til hverdags ! (antrekk 50 +)

Da jeg i dag skulle en tur til svigerinna mi på lunsj, fant jeg ut at jeg ville bruke en “penbluse” , som jeg ellers aldri får brukt. For å dempe det pynta utrykket litt tok jeg en kortermet topp over..og vips ble det et greit hverdagsantrekk…Så ta deg en titt i skapet , kanskje henger det en bluse der som du aldri bruker..ta ei t-skjorte eller en topp over, så har du noe nytt å ha på deg uten å bruke ei eneste krone…

Og den lunsjen smakte veeeeeldig godt….


Kjøpte meg en sekk her om dagen, kjekt om en trenger å ha henda fri.. Sekken er fra #accessorize


Blusen er det så mange år siden jeg kjøpte at jeg ikke husker hvilken butikk den er fra, men merket er #tara Bukse og grå topp “h&m Skoletter #dna

Og her ser dere sekken litt nærmere, den er ikke i skinn så den kosta bare 399 kr. Egentlig var det en blomstrete sekk jeg tenkte å kjøpe , men sort passer jo til mye mer, men skal ikke se bort i fra at jeg kjøper den blomstrete også…

#antrekk #mote #minmote #sekk  #blogg
 

26 kommentarer

Siste innlegg