Pannekaker og “frogging”…

I dag ble det ertesuppe (fra pose) og pannekaker til middag her. Mulig det ikke er så sunt, men veldig godt..også er det jo sunt å kose seg har jeg hørt…


Jeg spiste først en med blåbær, så en med sukker…..

 

Og om du ikke har fått det med deg, samler Frodith inn bilder til årets frogge-tog, fortsatt en mulighet til å bli med, men da må du være rask se HER..

Her er et av bildene jeg tok i fjor, i år er mitt bidrag helt uten maske…. Bli med da vel, blir ikke mer moro en man lager sjøl (..eller Frodith lager da..hehe..)


#pannekaker #frogging #blogg #middag
 

28 kommentarer
    1. Pannekaker er godt, og man må ikke alltid spise sunn mat. Jeg har også levert frogge-bilde. Kan ikke være altfor seriøs bestandig heller. Man skal finne på noe gøy og spise usunt innimellom 🙂

    2. Frogging er så kult 🙂 Er det du som har funnet det opp? Håper du får mange bidrag! Elsker pannekaker, men helst med bacon og sukker….. nam, nam 🙂

    3. Pannekaker er kjempegodt, usunt og godt 🙂 Du har et herlig uttrykk på froggingen her 😀 Men elsker det bildet du har sendt i år 🙂 Takk for drahjelp, det går litt sirup dette toget 😀 He-he… Men vi har slått rekorden fra i fjor, så vidt..:-D Kaaaanskje kommer det noen flere frogger før midnatt også 🙂 Hi-hi Klemmer <3

    4. Pannekaker er kjempegodt .nam-nam 😀 Ja, jeg er hoppende spent på frogge-toget .dette blir kjempeartig altså-hihi 😀 Jeg husker godt det frogge.bilde ditt fra i fjor…hi.hi 😀 Froggespente klemmer ☺☺

    5. Pannekaker er vel ikke så usunt hvis man har i bra med egg og kanskje også litt grovt mjøl. Dessuten er det sunt å kose seg og å ta det litt lettvint i blant! Jeg blir ikke med på frogginga i år, men er spent på å se bidragene! 😀

    6. pannekaker blir ikke laget så ofte her i huset,men godt er det =) og ja det er sunnt å kose seg innimellom.
      Har levert froggebilde eg ) blir spennende å se hvor langt toget blir i år

    7. Aha.. det hadde vi i går.. har jo to stk søringer på høstferie her denne uka. Og de setter menyen for hver dag 😀 Og kan jo hende jeg ikke blir så synlig her inne heller 😛

    8. He-he, her har du frogget ja. Blir spennende å se hva du byr på i morgen. Jeg har gjort det for første gang og det kjentes ikke så verst ut. Nam, disse pannekakene er jo sunne, jeg ser ikke baconet, he-he. Sukker eller blåbær, og ja takk begge deler 🙂

    9. karidansen: Sant, brukte fem egg , så mye proteiner..vi spiser så mye grovt ellers , så her ble det hvetemel, men skal man ha det ofte er det lurt å bruke litt grovt i dem :)) Moro å ta en titt, og man blir jo bare med om en “føler for det “… :))

    10. frodith: Smakte bra :)) Takk, hehe, ja litt ulik stil..må jo fornye seg litt..hehe…:)) Syns toget ble artig og ganske langt også jeg :)) Klem <3<3

    11. lulltove: Artig det ja :)) Ikke meg nei, Frodith som er sjefen for disse frogge-toga , bare blir med jeg..:)) Med bacon vet jeg ikke om jeg har smakt, men sikkert godt :))

    12. margarites: Helt innafor med pannekaker ..bare ikke hver dag… :)) Moro å “dumme” seg ut litt ja, man trenger det og litt usunt..hehe..

    13. Pannekaker er godt, tenkte og ta det med fra kiwi men glemte det. Må handla stort når lønna er inne det lønner seg det. Venter besøk til uka så da blir det kaos i systemet på mange vis. Men før det må støvsugern på turne i leiligheten. Ha en fin kveld.

    14. Helge: Veldig godt, du får huske det neste gang du handler da :)) Så hyggelig med besøk, selv om det snur om litt på systemet :)) Kos deg med kvelden videre du også :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg