Ukas kjøp…

Sånn bortsett fra mat ! På mandag kjøpte mannen seg motorsykkel, eller vi har felles “pengesekk” så den er jo min også da..hehe… Mannen hadde alltid motorsykkel før , men nå var det 7-8 år siden han hadde det sist. Og Harley Davidson har han ikke hatt før..så nå ble det det valget falt på…

Lager et eget innlegg om sykkelen senere tenker jeg…


#mc #harleydavidson

 

Skremte mannen litt med at nå skulle jeg kjøpe meg dyre vesker og sko..hehe.. Men mine kjøp denne uka har begrensa seg til noen Erica/lyng…

#Erica #lyng #home
 

38 kommentarer
    1. Så nå blir du altså eksosrype…ikke dårlig. Skulle gjerne hatt en HD jeg også, men det toget har nok gått, så det blir vel en EL-bil i stedet!

    2. Håper det er er en sånn Harley som har plass til deg bak :o)) Gleder meg til å se et eget innlegg om vidunderet, for den ser lekker ut! Jeg må også se å få kjøpt inn noe høstlyng, både til balkongkasse og til graven, har liksom blitt satt litt på hold det her!!

    3. funderier: .hehe..i ungdommen syns jeg det var veldig stas å sitte på..nå er greit ..:)) Mange tøffe EL biler også.. Ha en fin kveld :))

    4. Vera Lynn: Plass til meg ja, har sitti på et par ganger i løpet av uka :)) Koselig med litt lyng både hjemme og på gravene.. Ønsker deg en fin kveld :))

    5. Akkurat ja 🙂 Man er kommet dit,, synd det ikke var tidligere i år da. Her var jo landstreff for motorsykler her i sommer.. med et par tusen eller så … 😀 Men jeg har ikke sansen for de kjøretøyene,, hadde blitt vettskremt med noe sånt mellom lårene.. Da foretrekker jeg Erika 🙂 Skal forresten på kirkegården og ordne til etter middag 🙂 Take care.. 🙂

    6. dedicat: Hadde nok blitt litt lang kjøretur dit du bor..jeg får vondt i rompa etter ti min..hehe.. Mannen har kjørt moped fra han hadde lov til det (før det også ..) og så hatt motorsykkel, så han er vant med kjøringa, og dette er jo ikke sykkel for å kjøre så fort med heller :)) Erica er fint å pynte opp med, planta på kirkegården hos pappa og morfar for et par uker siden .. Ha en fin kveld :))

    7. Flott motorsykkel og til og med en Harley Davidson! Så fine lyng, er veldig glad i lyng selv og kommer nok til å kjøpe i nærmeste fremtid, det pynter sånn opp <3

    8. Grattis med tøff motorsykkel til mannen din :-)) Du blir den flotteste eksosrypa jeg kjenner ☺☻ Det er jaggu mange, mange år siden jeg var eksosrype.. nå har jeg blitt så pysete med alderen..hihi ☺☺ Ønsker deg en nydelig søndagskveld, fine rypa ☺Klem♥

    9. Rriittaa: Takker så mye for det :)) Så snill du er <3 Jeg er ikke redd for å sitte på..men blir fort sliten i ryggen og rumpa..ute av trening..hehe,,, 🙂 Klem og fin kveld til fine deg også <3

    10. Mariann Sæther Tokle: Den forrige vi hadde var en Honda 750.. Du får prøve deg bakpå igjen, er litt moro…men jeg “digga” det nok mer i ungdommen :))

    11. Ooo, det finnes bare EN ektemotorsykkel – nemlig Harley-Davidson! Gratulerer så masse til mannen din og deg! Når vi bodde i Houston, Texasså kjøpte mannen samme merke.Når vi (eller han) kjørte forbi parkerte biler så ble alarmene utløst pga brummingen. Fin lyd! Så jeg har både HD jakke, støvler, hansker og to hjelmer. Skjønt sånne bøttehjelmer er ikke akkurat noe å bruke her hjemme. Vi solgte sykkelen igjen før vi kom hjem, for alle de norske avgiftene og ombyggingen ville blitt sinnsykt dyrt. Tenker dere får mange fine turer på denne. Gratulerer igjen!

    12. Motorsykkel….det var skikkelig kontrast….erica og motorsykkel :). Men du skal vel være med?
      Kos dere med både sykkel og plante. Riktig god natt <3.

    13. Jeg velger heller lyng enn motorsykkel jeg også. Er vakrere, mye billigere og bråker utrolig mye mindre. ;O)
      Ha en deilig dag!

    14. Etdiktomdagen: Vettaskremt..hehe… Neida, ingen av oss er sånn at vi kjøper så mye så vi prøver heller å få den andre til å kjøpe noe..ganske uvanlig tror jeg :)) Skal sitt på litt..men ikke så mye tror jeg :))

    15. margarites: Ja det er noe eget, med stilen og lyden :)) Hadde skikkelig utsyr du da..jeg bruker det jeg har av jakker og støvler, funker greit..men ikke så stilig da :)) Likte veldig godt å sitte på med motorsykkel i ungdommen, nå er det greit bare …hehe… Takker :))

    16. BforB: ..hehe..yterpunkter ja..fine på hver sin måte :)) Blir med på noe småturer..men blir fort sliten i rumpa..hehe.. Ha en fin dag videre <3

    17. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Det er sant, man får en frihetsfølelse ja :)) Før syns jeg det var kjempegøy med motorsykkel..nå er det greit med en liten tur :)) Takker for det :))

    18. Gratulerer til mannen med nytt glis. No ser du vel ikkje så mye til han fremover hehe. Kjekt med litt blomster å fornye seg med på høsten. Må vel finne noe slikt etterhvert vi også. 🙂

    19. gretashobby: Takk for det :)) ..hehe…han er ikke så mye på farta, men har tatt et par kjøreturer uten meg… Koselig å pynte litt ute også :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg