Party !

Nå har det vær litt stille fra meg på bloggen noen dager. Og det er fordi jeg har spart litt på kreftene for å kunne være i form til å være med på party, tror det er 6-7 år siden sist vi var på fest, kanskje mer også..hehe..

Men i går var vi altså på party hos broren til mannen og “fruen”, sammen med flere søsken. Det var en veldig trivelig kveld, og perfekt for meg som liker å kle meg ut, for her var det briller og parykker i alle varianter.

Og vertskapet hadde vært helt supre på å gjøre i stand. Svigerinna mi er en reser på kjøkkenet..og fikk tilnavnet Hellstrøm i går, jeg har ikke smakt hans mat..men jeg tror egentlig han hadde kommet “til kort” her..hehe..

Bildene er tatt med mobil i dunkel belysning så de yter ikke atmosfæren og maten full rettferdighet…Bare jeg og vertinna på bildene, for jeg vet det var ok for henne.


#party #hellstrøm

 

22 kommentarer

Siste innlegg