Dagens lunsj og utfordring fra Frodith !

I dag ble det en slik lunsj, smakte bra. Burde vært grovbakst, men hadde igjen bagels fra Hatting i fryseren…så da fikk det duge denne gangen….

Og så kom det en utfordring fra Frodith på morgenen i dag, om å skrive et dikt til ett av hennes bilder. Jeg valgte dette bildet, de andre kan du se HER..

Siden jeg ikke er så poetisk av meg var det disse orda som først ramla ned i hodet mitt…

Hei du din gjøk…

…jeg tåler en spøk

Du er ikke sann…

…jeg er jo en and !


Men så mens jeg sto å pussa tenna , ble jeg plutselig litt poetisk også, så da ble det et dikt til..hehe..

Så sitter vi her da vi “enslige”to…

Som elsker å nyte all stillhet og ro..

For livet det haster så hurtig forbi…

Og VI må jo nyte VÅR stund og VÅR tid !

#dikt #hatting
 

48 kommentarer

Siste innlegg