Billige klokker å kjøpe..og å “drifte”…

Klokker på et fat..hehe….fint skarre værra … Var bare det at da jeg skulle kjøpe batterier til klokkene jeg har kjøpt på CMYK (tidligere) på Gulskogensentret i forrige uke, fikk de bli med en tur innom kaffèen der ..

Jeg er veldig fornøyd med klokkene jeg har kjøpt på CMYK (ikke sponset), de koster jo ikke mye, disse tror jeg kosta 299 kr eller noe slikt og jeg har hatt dem et par år nå..og så bytter de batterier for 49 kr så da er de jo billige å ha også. Har et par litt dyrere klokker også, men fint å ha litt ulike å variere med , selv om jeg stort sett bruker ei lita gullfarget med sort reim til vanlig….


#cmyk #klokker

Siden mannen som hadde ferie holdt på å jobbe med trappa ute, ble det kaffe alene på meg og da er det kos med et blad … #femina #kvisten #gulskogensenter

 

24 kommentarer

Siste innlegg