Rolig helg…

Har vært litt ekstra sliten i helga…så ble litt fravær på bloggen, men jeg har jo vært forholdsvis aktiv i sommer , både på blogg og i livet ellers…så skal ikke klage…

I dag skulle mannen å se på noe stein til trappa..så da titta jeg litt i byen ( Drammen ) så lenge. Prøvde et antrekk på salg, men ble ikke noe kjøp…buksa var ok , men jeg har jo sååååå mange fra før som jeg nesten aldri får brukt…..

Ikke så bra kvalitet på bildene, men” må” jo ha med litt bilder syns jeg….

Før og etter bilder..hehe…
Overdelen var fin på veggen..men ikke helt min stil på…. #drammen #monki
 

30 kommentarer
    1. Man kan drømme seg bort blant masse fine antrekk – men det er lenge mellom hver gang jeg gjør det samme.

    2. Gøy å gå på litt shopping selv om det ikke blir noe “fangst”. Må jo titte litt først 😉 Jeg har ikke kjøpt noe på lenge.. Men handlet mye i vår da. Desigual. Ha en fin dag <3 klemmer <3

    3. frodith: Titting er best, ¨”må”jeg ha noe er det pyton å lete etter det…. Du har mye fint fra Desigual, og du kler det godt :)) Kos deg med kvelden :)) Klem <3

    4. Hei, det var nå artig å se klærne på likevel. Kanskje du skulle ta masse bilder av klær du prøver. Crazy kjoler, bluser og skjørt. Vært artig med noe sånt..Litt freskt. Men du kler nå egentlig det meste med din figur, ansikt og hår..

    5. fjellgeitbundingen: Takk, så bra du syns det :)) Ja det er en fin ide..blir ikke så bra bilder i prøverom , men litt gøyalt :)) … ikke alt jeg trives i ..og da syns jeg ikke det er fint heller..men takker og bukker for hyggelige ord <3

    6. Alt kler den smukke ! Det blir mer til at jeg bestiller fra nettet, så utrolig greit. Jeg har vært heldig med det meste. Det siste jeg bestilte var først på juli et par stilige “nude”-fargede Högl pumps med høye hæler. De benyttet jeg i et selskap tidligere i sommer. Skikkelig gode sko, til tross for skyhøye hæler. Men selvsagt går jeg rundt og titter i butikker. Finnes det damer som ikke liker det? He-he. Shopping er gøy i alle fall !!!

    7. Artig med noen prøveromsselfie :o)) Jeg er veldig glad i å shoppe, men ikke like glad i å prøve. Bukser/jeans prøver jeg alltid før jeg kjøper, mens topper har jeg en tendens til å kjøpe uprøvet. 99,99% av tilfellene passer de helt perfekt :o))

    8. toveview: :)) Jeg har ikke bestilt på nettet før, men husker før da var det stas å bestille fra Elloskatalogen…
      Hørtes lekre ut de skoa der , og bra at de passer når en bestiller slik :)) Litt shopping er gøy..men er man på jakt etter noe en virkelig trenger er det ikke så gøy syns jeg, men egentlig trenger jeg sjelden noe..hehe…

    9. Vera Lynn: Ja, jeg skulle bare ha tida til å gå mens jeg venta en halvtime på mannen :)) Jeg er ikke så glad i prøving..men har slutta å kjøpe uten å prøve …da det ofte blir bommkjøp .. du har vel bedre “øyemål” du da :)) Sov godt :))

    10. Se på hu ja 😀
      Stilig både før og etter 😀 !!!
      Jeg er ikke glad i prøverom og prøving av klær. Jeg synes det er slitsomt – og jeg må ha den perfekte dagen der jeg synes jeg ser flott ut i alt jeg prøver hehhehehehehehe jeg er ingen shopping-dame 🙂
      Ønsker deg en herlig tirsdag!
      Her regner det rett ned for øyeblikket – men vi er lovet sol da………….. hehehe

    11. Etdiktomdagen: ..hehe.. takk 🙂 Prøving er slitsomme greier ja , noen ganger er det gøy å kjøpe nye klær ..men som regel ikke :)) Håper du koser deg uansett vær :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg