Deilig gåtur !

Nå har mannen og jeg vært å gått ei runde i nærområdet her vi bor, deilig i skogen nå. Lenge siden forrige gåtur på meg så det var på tide å bevege seg litt .

Var varmt så jeg ble litt svimmel, men tok noen små stopp så det gikk greit…ble bortimot en time, men halvparten gikk med til fotografering da…hehe…

En liten bildedokumentasjon fra turen…


Hagatjern er et tjern som ligger et stykke opp fra der vi bor, men vi gikk ikke dit…vannet på bildet er Åsendammen som ligger like i nærheten av oss …

#hagatjern #åsendammen #utno #jordbær #mjøndalen
 

30 kommentarer
    1. Så koselig bilder 🙂 Godt at du kommer deg ut på tur selv om formen ikke er helt på topp 🙂 Jeg ble akkurat stukket av en mygg….

    2. Så herlig tur. Og markjordbærene begynner å bli røde ser jeg. Det er et sikkert bevis på st det er sommer! Det er deilig å lufte seg litt, og kamera er fint å ha når man trenger en pause. Da er det lett å finne et fint motiv. Man skal jo kose seg med turen også 🙂

    3. Det er deilig å komme ut å bevege seg litt, og så mange fine bilder du har fra turen :o)) Det kan være litt strevsomt å gå på tur hvis det er for varmt, men med vann på flaske går det som regel greit.

    4. margarites: Fin tur ja, og alltid moro å ha med kameraet, da glemmer man tid og sted litt…
      Så mye markjordbær, og det er god smak på dem nå :)) Fin kveld videre og sov godt :))

    5. Etdiktomdagen: Fin tur og godt å bevege seg litt :)) Var en del skygge inne blant trærne også..
      Takk, så en del markjordbær ja :)) God natt og fin morgendag til deg <3

    6. Vera Lynn: Trenger å bevege seg litt selv om man ikke kan “trene” og fint å være i naturen :)) Lurt med litt vann, men det hadde jeg glemt i dag…må jeg huske på neste gang :)) God natt :))

    7. Fin fotomontasje! 🙂 Viktig med små pauser. Varme er herlig, men jeg tåler det dårligere enn da jeg var ung. Kjenner igjen det med å bli svimmel i solsteken. 🙂

    8. karidansen: Tusen takk :)) .. var heldigvis litt skygge inne blant trærne..men jeg liker sol altså, burde nok hatt med litt vann, får huske på det neste gang :))

    9. Hei. Da er eg øyblikkelig klar til å sette meg i bilen å kjøre til Bergen. Må bare ha ein rolig morgen. Koselige bilder fra turen deres. Du er flink til å dokumentere turene. Det er kjekt å ha til seinare. Håper du får ei flott helg vennen. Stor klem <3

    10. Hagatjern er et fint sted og slappe av på med bading og grilling. Fine bilder. Leggen min er seg selv igjen så det blir nok en lang skogstur i helga. Starter i det små men kan æke på etterhvert. Har alt jobba fullt snart 2 uker igjen så alt er ok igjen. Deilig med en spasertur om kvelden.
      Ha en fin dag.

    11. gretashobby: Tusen takk snille deg :)) Håper det blir en fin Bergenstur , og at det kommer noen bilder etter hvert….eller ikke stress med det…hehe.. Klem <3

    12. Helge: Er fint der ja, men var mer der før, nå blir det oftest Eikern vi drar på :)) Så bra leggen er bedre og at du klarer både jobb og en gåtur igjen :)) Kos deg i helga :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg