Ut.no….

I kveldinga gikk jeg og mannen en liten skogtur…i skogen på andre siden av elva for der vi bor, til et tjern som heter Svarttjern..tok 25 min å gå dit..med noen stopp for å ta bilder…

Trodde det skulle være surt ,for det blåste litt her før vi dro….men det var deilig med blå himmel og sol..


Kunne vært med på 71 grader nord jeg…så tøff som jeg er…..


Svarttjern….


Nyter medbrakt kaffe og sjokolademuffins….


“Skummelt” troll…

Noen ganger må nok demningen tømmes… #svarttjern #nedreeiker
 

 

 

22 kommentarer
    1. Herlig med tur og takk for at du tar oss med på turen med bildene i etterkant. Nistepakken var det heller ingen ting å si på 🙂 71 grader nord ja, he-he. Vedder på at du som meg hadde fått panikk hengende sovende ut fra en fjelltopp i vind og vær 😉

    2. Det tjernet har jeg aldri besøkt, mulig jeg drar sammen en gjeng og besøker det iløpet av sommern. Ellers er det mange tips på ut.no for de turglade – for dem som trener mere er kondis.no kanskje bedre. Ha en fin kveld.

    3. Du får melde deg på 71 grader nord neste år 🙂 Du forserer jo elven så fint som bare det. Koselig å ha selskap på turen, og litt mat er kjekt å ha med. Flotte bilder ble det også 🙂

    4. Ja, du er tøff! 😉 Hadde ikke turt å sitte på det rekkeverket heller jeg. Har så høydeskrekk at jeg begynte å hyperventilere da jeg gikk inne i Eiffeltårnet, sjøl om jeg med fornuften visste at det var bare tull! 😛

    5. Helge: Jeg tror ikke jeg har vært der før heller..men mannen har vært mye der ..han er jo oppvokst på den siden av elva 🙂
      Mange fine tjern innover der..noen bakker opp..men ikke langt å gå om man parkerer ved Bjørkedokk :)) God natt og fin morgendag til deg :))

    6. Så koselig tur dere har hatt 😀 Det er egentlig fint med en kveldstur for da er alt så mye roligere synes jeg. Ha en fiiin dag, her skinner sola alt <3 godklæmme 🙂

    7. Hei på deg. Herlige bilder fra ein nydelig ettermiddgatur i skogen. Dere kan å kose dere, det er sikkert. Og ja kalrt du kunne vore med på 71g nord. Ein klarer det ein vil vet du. Men tviler på at du vil. Derfor er du ikkje emd, sant? ;). Håper du får ein flott dag. klemmer i fleng

    8. Så fin tur du fikk deg. Man behøver slett ikke å gå langt for å få de store opplevelsene. Nydelig bilder som beskriver både natur og humor! 🙂 Klemsklem til deg på onsdagen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg