Dra te deg de svære “gluggaua”dine …

Nei da..ikke du ! Nå trodde dere kanskje jeg var blitt en sånn sinnablogger..men det er ikke min stil og jeg har tenkt å fortsette med en hyggelig tone her på bloggen…

Dette var bare noe en dame sa til meg , da jeg og venninna mi var på vei til Drammen da vi var sånn 12-13 år…og vi var hyggelige jenter som ikke pleide å være ufine mot folk ..men vi var jo ungdommer…

Så da konduktøren gjorde noen morsomme grimaser til oss da han gikk forbi, holdt vi på å “le oss ihjel” og jo mer vi forsøkte å holde latteren tilbake ..jo mer lo vi..og da jeg forsiktig gøtta bort på en dame sa hun til meg ..Dra te deg de svære “gluggaua” dine….Nå kan jeg le av det..den gangen syns jeg det var skikkelig ekkelt..hehe.. (tror den dama var litt spessiell )

Kom på historien da jeg så denne plakaten i helga….


#angrybirds #blogg
 

 

32 kommentarer

Siste innlegg