Fin tur på Kalvøya !

Aller først ..i tilfelle det var noen som ikke skjønte vitsen i forrige innlegg HER...så : ..ser vi etter = servietter  ( om det gjorde deg noe klokerer..hehe..)

Men altså i dag kjørte jeg og mannen til Kalvøya som ligger på veien herfra mot Oslo..det hender vi er der om sommeren på badetur..men tror ikke vi var der sist sommer..men et fint område der folk går tur..nesten litt for mange for min smak.

Hadde med meg speilreflekskameraet og fikk tatt noen bilder av ulike ting…og på hjemveien stoppa vi i Asker og tok en kaffe..og tok noen bilder av det også selvfølgelig….

Skal se igjennom bildene, så kommer nok flere i innlegg enten i dag eller i morgen..men syntes dette av sola som prøver å komme igjennom skylaget var litt fint , så kos dere med det så lenge…om dere ikke har noe annet å holde på med …


#kalvøya #bærum #blogg #natur #foto
 

34 kommentarer
    1. I dag har jeg vært og heiet på en hundeutstilling og der er det alt for mange folk etter min smak :O Ha ha..
      De var et flott bilde- gleder meg til å se flere 😀

    2. Kalvøya der det var festival en gang i tiden?? Der har jeg vært.
      Bildet ditt med solen hadde noe forventningsfullt over seg :).

    3. En god tur har dere hatt da 🙂
      Det var et flott bilde.
      En nakenhet over det, pga det nakne treet – alene – stolt strekker seg mot solen som ikke helt klarer skinne igjennom. Og treet som står der med sin prakt bøyer seg til siden for å gi lys til nakenheten <3
      Ja det var en tolkning som falt i hodet mitt akkurat nå 🙂
      Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

    4. BforB: Har vært mye musikk og festivaler der..men jeg har mest vært der i forbindelse med badeturer..og da søsteren min var med i terrengløp :)) Takker så mye :))

    5. Etdiktomdagen: Ble rolig tempo med all fotograferinga..hehe..men fint å være ute litt :))
      Likte bildet jeg også..i all sin enkelhet ..takker for fin tolkning og tilbakemelding :)) Takk det samme til deg <3

    6. gretashobby: Kommer flere ja..litt fortelti flere innlegg tenker jeg :)) Høres hyggelig ut..blir det flytting på dere snart ? Takk og det samme til deg 🙂 Klem <3

    7. Jeg også er litt der at jeg liker best å gå tur, når det ikke er alt for mange folk! 😉 kjedelig å gå i kø i naturen…
      Flott at du har hatt en fin søndag! 🙂 Gleder meg til å se flere bilder! 😉 <3 Klem

    8. Så fint bilde 🙂 Og kjekt å være på tur 🙂
      Jeg har kun vært på tur ut i hagen i dag. Tok noen vårbilder der 🙂 Ryggen min har slått seg vrang, så ikke lett å manøvrere seg rundt nå for tiden.
      Ha en kjempefin kveld <3 Klem <3

    9. Unni: Best med lite folk ..men på slike steder nær byen må en regne med at det er flere som er ute..hehe..:)) Takk så fint å høre 🙂 Klem tilbake <3

    10. Therese Bråthen: Takk..likte det jeg også :)) Håper formen din kommer seg fort…kjedelig å ikke være bra ..Hyggelig å høre <3

    11. Eva: Tusen takk ..ja godt å få beveget seg litt :)) Så dumt med ryggen..men du pleier jo å være flink til å komme deg ut på tur du da 🙂 Takk det samme 🙂 God bedring og klem fra meg på en søndag <3

    12. Utrolig fint bilde, et stilrent naturutsnitt ! Kalvøya ved Oslo, her i Trøndelag og i Steinkjer kommune har vi også ei øy som kalles Kalvøya, et toppers badested på somrene. Jeg liker heller ikke alt for mange mennesker på tur, ønsker å slippe å gå i kø. En slapper bedre av uten store folkesamlinger. Det beste er fuglelyd i ørene og øde stier, he-he 🙂 Blir interessant å se flere bilder 🙂

    13. toveview: Takk ..ja jeg likte det i all sin enkelhet 🙂 Er jo ofte slik at navn på steder går igjen flere steder i landet :)) Nei slike steder som er sånn at alle er ute å går på en søndag er litt slitsomt..men får jo bare tåle det når en drar slike plasser ..hehe…fikk heldigvis med oss noen fuglekvitter også :)) Fint å høre :))

    14. Vet du, jeg har aldri vært på Kalvøya, men har alltid hatt lyst til å dra dit. Spesielt når det var festival, og masse flott musikk å høre på. Gleder meg til å se bildene dine fra dagens utflykt :o))

    15. Vera Lynn: Du burde ta deg en tur dit i sommer..mye folk på strendene..men er man tidlig ute finner man en plass for seg selv :)) Fint å høre :)))

    16. dedicat: Er fint der..men i perioder mye folk…:) Ikke alltid man får med seg det som er i nærheten..sånn er det med meg også :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg