Gjenbruk ! Og hvor blir det av antrekksinnlegga ?

For å ta det siste først, jeg har rett og slett ikke hatt noen inspirasjon til å ta antrekksbilder nå som mamma er alvorlig syk….men håper jeg får litt overskudd til det utover våren, for jeg syns jo det er veldig gøy å “pusle”med slikt.

Nå tror vel ikke jeg det er slik at folk sitter å venter på disse innlegga fra meg…men sånn i tilfelle noen lurte ..hehe…

Så var det det med gjenbruk da…jeg har i perioder hatt kjøpestopp , men egentlig er det like greit å bare tenke seg litt godt om og sjekke hva en har i skapet før en kjøper noe…

Jeg har jo en ganske klassisk stil , så mye av det jeg har kan jeg bare bruke på litt nye måter , som f.eks å bruke en pen bluse til slitte jeans ….eller dressbukse med en strikkegenser…..

Egentlig er det slitsomt å ha for mye å velge i , da blir det iallefall slik at en tar på seg det samme hver gang…

Det blir nok et par nye plagg utover våren, men ellers bruker jeg det jeg har, som på bildet her ..fra et tidligere antrekksinnlegg !


#antrekk #gjenbruk

 

61 kommentarer
    1. Du er en vakker kvinne,, det tillater jeg meg å si. Og vi har tatt vare på noen av våre som har vært alvorlig syk, så jeg aner mye om hva du har rundt deg 🙂

    2. Virkelig leit og høre om mamman din!!
      *sender deg en klem*
      vettu, skulle ønske jeg hadde den egenskapen som det du har til og prøve deg frem med klær!
      Tror jeg er for feig til det rett og slett! haha
      får du er virkelig flink til det.

    3. Jeg digger gjenbruk! 🙂 Og det å bruke klær på forskjellige måter! Det er morsomt, og gøy, man ser dem liksom i et “nytt lys” da! 😉
      Fine bilder! 🙂

    4. dedicat: Takker for fine ord 🙂 Ja man klarer liksom ikke glede seg så mye..når ens nærmeste ikke har det bra…men prøver å gjøre noen hyggelige ting for det :))

    5. funderier: Det var koselig å høre…liker bloggen din også selv om det ikke er så mange antrekksinnlegg..; ) Men desto mere fine ord og refleksjoner :)) Fin dag videre :))

    6. Therese Bråthen: Takk, liker slike klær jeg også :)) Så hyggelig av deg, da gir jeg henne en klem fra deg også når jeg besøker henne igjen i morgen :)) Klem <3

    7. Ja, det er lurt å tenke slik! Blir det for mye i klesskapet, så blir det bare rot ut av det! Jeg har begynt å finne en stil jeg liker, og kombinerer en del plagg i ulike varianter. Nå som jeg etter hvert skal flytte, blir det en grundig gjennomgang. Kommer til å levere en del til gjenbruksbutikker…… og gi bort litt. Så gjelder det ikke å kjøpe så mye nytt! Du er kjempefin i det antrekket du viser her. Delikat, enkelt og stilig. Jeg liker veldig godt “antrekksinnleggene dine”. Ikke sånn at jeg tenker : “Nå får hun jammen se til å legge ut noe igjen snart!”….men leser dem alltid når jeg ser at du har lagt ut! 😀

    8. karidansen: Ja , bare dumt å kjøpe plagg en vet en ikke kommer til å bruke..og heller gå for klær en vet en trives med…og det er ikke om å gjøre å ha mest mulig 🙂 Virker som du har din stil ja..ganske fargerik og frisk slik jeg oppfatter det iallefall :)) Hyggelig du liker innleggene..takker for det :))

    9. Heisan Anne:-) Vi vet alle her at du har en god og gyldig grunn til at du ikke prioriterer bloggen din for ofte og det er viktig at du tar deg tid og kommer sterkere tilbake når du føler for det. Er trist og lese at din mor er fortsatt syk,så familien må bare komme i første rekke nå. Men du er en flott dame som absolutt kan kle deg i hva som helst og er like fin .-)) Ønsker deg en fin kveld og en klem fra Marianne:-))

    10. Helt enig. Når det er for mye å velge mellom blir man blendet og bruker det samme om og om igjen. Det gjør i alle fall jeg. Det er ikke enkelt å ha syke og gamle foreldre, men man må gjøre det beste man kan så lenge man har dem.

    11. Jeg bruker det samme hele tida nå, og det er sikkert fordi jeg har litt for mye i skapet akkurat nå 😀 Så det har du rett i … For mye er ikke så bra 😉 Fin du var på bildet der ja. Du lyser opp alle plaggene dine du <3

    12. Alt kler den smukke 🙂 Eg elsker kle, men er ikkje veldig oppteken av kva som er in. Derimot er det viktig å føle seg vel, som du seier. Eg går berre og venter på vesten skal kome på moten att, saknar han og passar ikkje mine gamle, så dei har eg gitt vekk. Fretex elsker meg, for å seie det sånn 😉

    13. Alltid like lekker du, uansett hvilket antrekk du viser fram :o)) Selv pleier jeg å være litt bevist når jeg handler klær, ikke altfor ofte, at det kan matches sammen noe jeg allerede har. På den måten kan et par innkjøp bli til flere nye ting :o))

    14. Hobbystua: Takker for snille ord :)) Ja dette er nok dessverre ikke noe som går over..men tar en dag av gangen…og det er jo lov å håpe <3
      Takker for hyggelig kommentar om bildet ...snille deg :)) Klem og god natt <3

    15. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Du tok jo noen “antrekksbilder”..men en stund siden nå ja…husker du har en del kjoler og skjørt :)) Takker for det <3

    16. Fru Tunheim: Prøver å kvitte meg med en del nå….og drøye med å kjøpe nytt til jeg finner ut hva jeg virkelig trenger :)) Leit når foreldre blir syke ja..og mamma er bare 74 og har vært veldig oppegående til nå …men vi får ta en dag av gangen og være glad når hun har en ok dag <3

    17. frodith: Jeg også ..skal prøve å gjøre det litt mer ordna så det er lettere å finne frem noen nye varianter :)) Takker for det snille deg :)) Klem og fin morgendag <3

    18. Kjempelurt å ha klassiske plagg for du kan jo variere nesten i det uendelige 🙂 Økonomisk også , for en kan jo ikke fylle skapene med nye ting hele tiden 🙂 Våren er ikke langt unna, så da spretter du kanskje frem med noen snasne antrekk, nytt eller gammelt. Leit å høre om moren din 🙁 Klem 🙂

    19. Alltid morsomt med dine klesinnlegg, men jeg forstår at det ikke er det du prioriterer nå. Ta det når du har ork og lyst. Håper moren din ikke har det for vondt, og at det kan bli bedre etterhvert. Klem fra meg 🙂

    20. Renate1981: Takker og bukker :)) Jeg er også mer opptatt av hva jeg trives med..men en lar seg vel inspirere litt av moten også…sånn ubevisst :)) Er det ikke litt inn med vest nå da..har iallefall sett noen varianter i butikken :)) Hender jeg stikker innom Fretex..har et par jakker derfra som jeg liker godt :))

    21. Vera Lynn: Takker for hyggelige ord :)) Det er lurt..har kommet hjem med ting som ikke passer til noe jeg har..det er kjedelig :)) Gjelds å tenke litt før en kjøper <3

    22. MOONBEAMSCORNER: Sant..har erfart at det er de enkle klassiske plagga jeg bruker mest :)) Det er iallfall unødvendig å ha skapene stapp fulle av klær en aldri bruker :)) Satser på noen slike innlegg utover våren :)) Er” tøffe “greier ja….takk for omtanken 🙂 Klem <3

    23. Jeg liker alle innslag fra deg jeg, og har ikke savnet de. Ikke tenkt på at det er lenge siden at du hadde noe klær / mote – innslag. Et øyeblikk trodde jeg at du med din overskrift savnet innslag om antrekk fra oss andre her. Til det er å si at jeg ikke har samme modellkropp som deg, men jeg kjøper masse klær for tiden, bare det at jeg ikke er så ivrig i å posere i de, he-he 🙂 . Benytter ofte internett ved bestilling av klær. Nå går det i sommerklær, skal jo på Cuba om vel 14 dager. Shortser, bikinier og sommerkjoler har jo enda ikke kommet i butikker, men finnes på nettet, heldigvis. Ellers har jeg selv gjerne en klassisk stil og er flink til å kombinere gammelt og nytt. Så gjenbruk blir det ofte. Synd å høre at moren din er sykere igjen. Forstår at du trenger mer tid på de nærmeste. Ellers stilige støvletter og elegant dame !!!

    24. Jeg kjenner meg igjen i det du sier…… det å ha for mye klær….. jeg har mye hengende som jeg egentlig ikke bruker eller om jeg bruker det så er det kanskje en gang i året. Jeg er glad i dongeribukser, topper og en dressjakke…. har mye klassiske ting som kan brukes til hverandre og jeg kjøper lite for tiden for følelsen av at jeg må bruke det somer i skapet, henger over meg. Og det er egentlig en deilig følelse, det å tenke at en har nok. Jeg elsker å kjøpe noe nytt om våren og om høsten. Så det blir nok noe nytt men jeg HAR ALT JEG TRENGER. Kanskje noen nye vårsko 🙂
      Håper det er stabilt og i bedring hos din mor . Jeg tenker på dere <3

    25. toveview: Dert var jo hyggelig da :)) ..hehe..skulle gjerne sett at flere voksne la ut antrekksbilder jeg…nå gjorde jo du det ..men uten deg inni..:))
      Mye fint du hadde kjøpt…jeg bestiller ikke noe på nett..sikkert en vanesak :)) Spennende reisemål…håper å se bilder etterhvert :)) Ja det er ikke så bra..men får ikke gjort annet enn å ta en dag av gangen 🙂 Takker så mye <3

    26. Etdiktomdagen: Ikke sant…bare forstyrrende med klær en omtrent ikke bruker :)) Vi får være glad vi har nok ja…skal ikke klage på det :)) Alltid gøy med noen nyinnkjøp..men gjelds å tenke over om det er noe en kommer til å bruke før en kjøper det :))
      Takk for omtanken..mamma er sengeliggende på sykehjemmet fortsatt så det er ikke særlig oppløftende..men glad nå hun har ok dager..i dag skulle hun se skisprinten på tv og gleda seg til det :))) Takk<3

    27. Så leit å høre at moren din er syk, men fint at du også tillater deg å tenke på andre, lette og hyggelig ting. Egentlig en god tanke med resirk og kjøpestopp. Men jeg må tenkte hardt og lenge på det der. Ønsker deg en superduper helg! ;D

    28. irenglede: Det er ikke noe hyggelig nei..men man må ta en dag av gangen og gjøre små koselige ting også :)) Jeg prøver å ikke kjøpe for mye..for det er egentlig litt slitsom å ha så fulle skap..og en haug med klær man ikke bruker…..men det er veldig moro å kjøpe litt nytt også da 🙂
      God helg til deg :))

    29. Kjære deg <3 tenker mye på deg <3 og sender masse varme tanker til deg og mamman din <3
      Noen plagg som kan brukes med forskjellige annet er lurt å ha ja😀 du poster når du orker du! <3 take care

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg